Guest ptk74

EuroWings 2004 ostaminen

8 viestiä aiheessa

Mistähän tämän EuroWings 2004 paketin voisi ostaa. (muusta kuin netistä luottokortilla). Voiko esim jostakin kaupasta kotimaastamme ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko että löytyy kotimaan kaupoista mutta jos joku paremmin tietää niin tarkentakoon,mutta kyllä nuo firmat jotka netissä myyvät Eurowings 2004:sta suostuvat varmaan myymään muutenkin kuin luottokortin kautta,esim.itse en omista luottokorttia mutta ostin phantomin Alphasimistä lähettämällä tilauksen ja rahat postikuoressa(ei mikään turvallinen tapa) ja hyvin toimi parin päivän päästä minulla oli sähköpostissani latauskoodi.Eli ota myyjiin yhteys e-maililla ja kysele muita maksutapoja.Ja tervetuloa näille foorumeille minun puolestani :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota olen itsekin miettinyt, että mistä niitä saa? Itse asiassa käväisin juuri eilen Stockan Microniassa, mutta ei ollut FS 9:ään mitään lisäosia myynnissä, 2002:een joitakin. Olisi melkein pitänyt kysyä, onko tulossa ja millä aikataululla. Tuo EW kiinnostaisi minuakin 2004:ään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyselin asiasta, kun EW 2004 ilmestyi ja minulle ainakin lupailivat, että sen pitäisi tulla Microniaan myyntiin. Myydäänhän siellä edellistäkin versiota.

Harmi sinänsä, että Suomesta on tosi vaikeaa ostaa FS:n lisureita. Ennen noita oli useammassakin liikkeessä, mutta nykyään ei enää missään, paitsi Microniassa. Ikävää, ettei edes esimerkiksi Aviation Shop ole ottanut myyntiin noita tai edes välitä niitä.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän noita lisäosia voi ostaa ilman luottokorttiakin. Esim. SimWaresta voi ostaa postiennakolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanon vielä kerran, aihetta on käsitelty useaan otteeseen, esimerkiksi Simmarket hyväksyy pankkisiirrot. Kuluja iban-koodilla 2.5-3 euroa. Viikossa kone ilmassa. Tutustukaa maksuehtoihin kunkin firman web-sivuilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään