Guest mekano

Tampere photo asennus,unohtuiko

8 viestiä aiheessa

Tervehdys!Osuin sivuille muutama viikko sitten ja jäin koukuun.Kiitoksia vaan kaikille lisäosioiden tekijöille,muuttui tuo Suomilentely kerrasta mielekkäämäksi,sano!Mulla on nyt sellainen ongelma kun en saa(osaa)Tampereen osioita toimimaan eli ne on asennettuna scenery libaryyn(järjestyksessä Finnclass,FinnTerrain,Finnmast,Tampere,TampereL)vaan ei pelitä.Onkohan ns.pilkkuvirhe eli pitääkö ladata jotain myös muualle tiedostoon,vai vaatiiko jonkun lisäohjelman toimiakseen.

Kiitoksia etukäteen

mekano ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja TampereL:n kannattaa poistaa kokonaan kun FinnClass on asennettuna. TampereL:ssä on pieni bugi ja sen sisukset on siirretty (korjattuina) FinnClassiin. Tähän ongelmaan tällä ei kuitenkaan ole vaikutusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja TampereL:n kannattaa poistaa kokonaan kun FinnClass on asennettuna. TampereL:ssä on pieni bugi ja sen sisukset on siirretty (korjattuina) FinnClassiin. Tähän ongelmaan tällä ei kuitenkaan ole vaikutusta.

Kiitoksia vinkeistä!Pitää alkaa kokeilemaan.

Terv.HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saisiko kuvaa miltä Tampereen pitäisi näyttää,nyt ei millään meinaan toimi.Lyhyesti asennuspolku (täällä taitaa olla enemän intoo kun taitoo)ettei oo pennin vika?

Tere HJ

Kiitoksia vinkeistä!Pitää alkaa kokeilemaan.

Terv.HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä se minun koneellani näyttää(siis ei nyt ihan tältä koska kuvan pakkausta joutui käyttämään enemmän kuin laki sallii että sai tuon alle 200kb)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt mä olen sitä mieltä,että täällä sössitty jotain FS2002

ladattaessa tulee ilmoitus:Scenery.cfc file error invalid remote scenery path in scenery area.121. Ja toinen herja on tyyliin:A fatal error occurent visualfx.dll.

Löytyykö apuja ?

HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Scenery.cfc file error invalid remote scenery path in scenery area.121

Kun poistit TampereL:n, poistithan sen myös Scenery Librarysta, et pelkkää hakemistoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään