Guest Wingman

GA AI-projektin yhteystiedot? (Oli: YLLÄPITO)

19 viestiä aiheessa

Moikka! Voisiko saada yhteystiedot projektiin suomen pienkoneet AI liikenteeseen. Olisin kiinnostunut tekemään mahdollisia tekstuureita koneisiin, mikäli tarvetta ilmenee. Kokemusta riittää päivän tekniikkaan ja ohjelmia hommaan löytyy.

edit/Janne: Otsikko muutettu vastaamaan kysyttyä asiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

M.Maliniemen yhteystiedot ovat hukassa. Jos vaikka tiedät, niin laita tulemaan. Ps. Kohta voi hymy hyytyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö teillä todella ole yhteystietoja Ga projektiin? Tuolla M.Maliniemen E-Mail osoitteella tulee kaikki posti Hodarista välittömästi takaisin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harvemmin noilla projekteilla mitään projektikohtaisia yhteystietoja on. Mutta ällös huoli vaikkei s-posti kulkisikaan, eiköhän Mikko seuraile näitä foorumeita sen verran tiuhaan että ennemmin tai myöhemmin tämänkin aiheen bongaa. Parempi otsikointi auttaa tässä asiassa kummasti :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö teillä todella ole yhteystietoja Ga projektiin? Tuolla M.Maliniemen E-Mail osoitteella tulee kaikki posti Hodarista välittömästi takaisin?

Pistä vaikka privaattiviestiä FSN:ään. Ei pidä olla niin avuton >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä se leikkikapteeni tutisee? Ensimmäinen yhteys otto sivustolle ja heti pitäisi tietää kaikki koukut? Tiesikkö ite jo kaiken, kun huomasit että tälläinen sivusto on edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä se leikkikapteeni tutisee? Ensimmäinen yhteys otto sivustolle ja heti pitäisi tietää kaikki koukut? Tiesikkö ite jo kaiken, kun huomasit että tälläinen sivusto on edessä.

No, no. Eipä isotella vaikka tässä leikkikapteeneita ollaankin, kuka enemmän kuka vähemmän. 8)

Eikä tarvitse tietää kaikkea heti, eikä vielä ensivuonnakaan. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Montas kertaa päivässä täällä saa vaihtaa nimeä ?

Äh, ennenkuin mä alan tähän threadiin mitään vastailemaan, niin kertokaa nyt ihmeessä minullekin, mitä täällä on tapahtunut sillä aikaa kun olin poissa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh, ennenkuin mä alan tähän threadiin mitään vastailemaan, niin kertokaa nyt ihmeessä minullekin, mitä täällä on tapahtunut sillä aikaa kun olin poissa :P

Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Montas kertaa päivässä täällä saa vaihtaa nimeä ?

Niinpä. Minäkin voisin vaihtaa nimekseni Dick Steele. Admin? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä. Minäkin voisin vaihtaa nimekseni Dick Steele. Admin? ;D

Jos vaihdetaan kaikki, sitten huominen päivä arvaillaan, että kuka on kuka. Eikä suostuta vaihtamaan takaisin ennenkuin maanantaina. HEH HEH HEH. Onneksi kohta pääsee lomalle. ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä kaikki koneet on jo maalattu mitä siihen on ajateltu en tosin pane päätä pantiksi.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siinäpä ois sähköposti osoite: mmniemi@hotmail.com

toni en suosittelis noiden mailiosotteiden kirjottelemista tollain suoraan foorumiin menee vielä helpommin roskalistoille

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään