Guest heiska91

Alain Capt:n MD-11 Paneeli

13 viestiä aiheessa

Eli minulla on ongelma tuon Alain Capt:n tekemässä paneelissa. Olen asentanut kaikki Soundit sound-kansioon ja gauget gauge-kansioon ja oo tehny kaikki mitä riit miissä neuvvotaan ja kun avaan simun ja otan kyseisen koneen nii paneeli on samanlainen kun Cessenassa mutta ilman mitään mittareita tai sitten ruutu on musta ja joissain paikoissa näkyy muutama mittari..

Mikä on vialla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne on sen koneen Panel-kansiossa.....

Joo, sinnehän ne kuuluukin. Ei vaan ole tuota nyt itsellä, mutta jotain tuossa nyt häikkää.

Entäs Sounds kansoi ja siellä oleva sound.cfg ? Siinähän on paljon ääniä ja muuta mökää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko siellä ACS.StbyAtt-MD11.gau ja ACS.CtrSurfDisp-MD11.gau molemmat Gauges kansiossa ?

jatk.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsh. Tuo minun versio mikä on kovalevyllä varastossa on niin vanha, ettei se ole luullakseni sama kuin sinulla. Tutkin asiaa. ::)

ps. Imuroin parast'aikaa sitä uutta versiota. Katselen vähän huomenna sitä, siinä oli muistaakseni vähän normaalia hankalampi asennus.

Mikäli sinulla on versio !!! NEW VERSION 2.44 !!! niin minä olen ulkona. Nyt tarvittaisiin jotakuta kenellä on ko. paneli asennettuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mikäli sinulla on versio !!! NEW VERSION 2.44 !!! niin minä olen ulkona. Nyt tarvittaisiin jotakuta kenellä on ko. paneli asennettuna.

Uusin versio on jo 2.45, jota en tosin ole (vielä) ehtinyt testata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pura paketti "use folder names"-optiolla fs2004-hakemistoosi. Sitten ajat sen Flight Simulator 2004\Aircraft\ACS MD-11 panel -hakemistossa olevan instal.exe:n. Eikohan pelita sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja uninstall-napista ensin painallus, mikäli on aikaisempi päivitys asennettuna. Käsin ei kannata yrittää viritellä, tulee vain helposti ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joops.

Se siitä sitten.Nyt sen md:n äänet ja paneeli on puhtaasti cessnan.

ei pidä lannistua... MD-11 äänet saat toimimaan kun siirrät ne MD-11 .wav ja sound.cfg:n sinne MD-11/sound kansioon. Sitten ei kuulu enään Cessnan ääniä.

Tuossa ACS MD-11 paneelin asennuksessa SUOSITTELEN käyttämään sitä paketissa mukana tulevaa installeria ! Se laittaa kaikki paneelin osat oikeisiin kansioihin ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaikka mitä teen, niin ei toimi.Ensin yritin asentaa sitä paneelia siihen raskaimpaan koneeseen, se onnistui ennenkuin huomasin, että maisema menee filun raskaudesta ihan surkeaksi.Sen jälkeen poistin nuo molemmat, imutin uudestaan saman paneelin, mutta eri koneen.Siitä poistamisesta lähtien tuo ei ole toiminut.Olen kokeillut kaikkia md-11 koneita nordicin filukirjastosta.

Alkaa loppumaan hihat kesken, jos sitä ei saada toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään