Lauri Matikainen

Flight Water Pro 2002

11 viestiä aiheessa

Testasin juuri äsken onhan tuo ihan nätti teksture mutta ehkä saisi olla hieman tummempi,mutta pysyy koneellani

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testasin juuri äsken onhan tuo ihan nätti teksture mutta ehkä saisi olla hieman tummempi,mutta pysyy koneellani

Jep, pitää harkita pitäiskö se FS2002 kumminki uudelleenasentaa, 2004ssa kun ei vesitekstuureja (siis heijastavia) näy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, pitää harkita pitäiskö se FS2002 kumminki uudelleenasentaa, 2004ssa kun ei vesitekstuureja (siis heijastavia) näy

Ne heijastukset sitten merkitsevät niin paljon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne heijastukset sitten merkitsevät niin paljon?

Jep.. tuo huomattavasti lisää realismia

onhan tuo ihan nätti teksture mutta ehkä saisi olla hieman tummempi

Eikös niitä voi itekin tummentaa? Sen kun vähän tummentaa niitä filuja jollain PSPllä, vai käyköhän se noin helposti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kokeilin noita mutta ei ollut minun makuuni aivan liian makea väritys varsinkin Suomen olosuhteisiin.

AVSIM:ssä on toiset vesitekstuurit joita olen käyttänyt ja niihin olen tyytyväinen.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AVSIM:ssä on toiset vesitekstuurit joita olen käyttänyt ja niihin olen tyytyväinen.

No millä nimellä löytyy sieltä Avsimistä? Haluaisin kokeilla kumpiakin, tähän asti olen käyttänyt vain defaultteja, jotka eivät ole kovin hienoja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luultavasti näkyvät 2004:ssä samalla lailla, mutta jos on uudempi näyttökortti, niin 2004:n perusvesikin on hemmetin paljon nätimpi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep.. tuo huomattavasti lisää realismia Eikös niitä voi itekin tummentaa? Sen kun vähän tummentaa niitä filuja jollain PSPllä, vai käyköhän se noin helposti?

Noh itse lähtisin hakemaan realismia ensin lentomallista ja sitten vasta sceneistä... No tietysti jos on tarjottimella scenet niin käy sekin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään