Guest FIN1979

Junkers Ju52/m3 !!

19 viestiä aiheessa

www.avsim.com :sta bongasin ju52v60.zip filun jossa on uusi Junkers Ju52/m3 lentokone.

Aero lensi kyseisillä koneilla 1930-1940 luvuilla.

Saisikohan tuohon malliin jostain Aeron paintin ? ;) FIDG ???

Junkers vierailemassa Malmilla.

[ Attachment removed / expired ]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

saapas nähä.. tässä on tätä hommaa aika lailla..

kuten toi SU-22 projecti sitten pitäs maalta se iFDGn A320 ku saan paintkitin etc.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koelento tehty ja näyttää enemmän kuin mukiinmenevältä. Lentomallista ei saanut kyllä käsitystä ilman ilotikkua ja omaa konetta, pikkuisen leijamainen tuntui kyllä olevan. Pakko se on kyllä koneelle jättää, on se niin näköinen ja CoF:iin sopiva jos mikä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ainakin tykkäsin ko. koneesta ja plusana oli Virtuaali Ohjaamon kaikki painettavissa olevat napit sekä kokonaan mallinnettu sisä-matkustamo.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeiltu on. Visuaalimalli ja äänethän on ihan hyvät, ellei jopa loistavat.

Lennonmallinnuksesta jäi minulla ainakin vähän hampaankoloon. Olisi voinut kuvitella, että tuon kokoluokan kone olis hieman "laiskemman" oloinen liikkuessaan. Nyt jäi tunnelma aika kiikerästä koneesta. Samoin nousunopeus oli huomattavsti parempi kuin olisi kuvitellut. Kone tuntui suorastaan ampaisevan ylös kiitoradalta... :)

Kaikenkaikkiaan kuitenkin hyvä freeware -julkaisu. Ja jää koneelle ... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennonmallinnuksesta jäi minulla ainakin vähän hampaankoloon. Olisi voinut kuvitella, että tuon kokoluokan kone olis hieman "laiskemman" oloinen liikkuessaan. Nyt jäi tunnelma aika kiikerästä koneesta.

Kovin oli ketterä Junkersiksi! Maassa käsiteltävyys toi enemmän C172:n mieleen eikä ilmassakaan tullut paljon muuta tuntua. Sääli, mutta ei taida jäädä minun kovalevylleni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DC-3:lle oli Trev jonkun muunneltu fde, jotain samansuuntaista säätöä voisi kuvitella Täti Ju:lle. Sellaisenaan tuo Trevin fde teki kolmosen kyllä PC-simulaattorissa ohjauskelvottomaksi, mutta defaultin ja Trevin fde:n välimaastosta löytyi kultainen ja uskottava keskitie.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saisikohan tuohon malliin jostain Aeron paintin ? ;)

No minä tein tälleen nopeasti hutaistuna OH-ALL "Kaleva" -yksilön paintin paketin mukana tulleesta muokkaamalla. Se ei ole ollenkaan tarkka jäljennös alkuperäisestä koneesta mutta ainakin itselleni tämä kelpaa.. :) :P

Sisältä se on tällainen: :-

Tämä kone on siis tuo jonka linkin Johannes antoi. Niin ja ei varmaan ole tulossa jakoon.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JA, SAKSALAISIA _o/

;D ei hullumpi..

Joo ne hyökkäs mun koneeseen ja kaappas sen... Ei vaiskaan, mutta tuon koneen modellissa on sisällä nuo sotilaat ja ulkona pari pyssyä. Kellukeversiossa on ainakin siviilimatkustamo, muttei sitä oikein pysty tähän koneeseen siirtämään... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ne hyökkäs mun koneeseen ja kaappas sen... Ei vaiskaan, mutta tuon koneen modellissa on sisällä nuo sotilaat ja ulkona pari pyssyä. Kellukeversiossa on ainakin siviilimatkustamo, muttei sitä oikein pysty tähän koneeseen siirtämään... :)

Sulla näyttäisikin olevan eri paketti kuin tämä tässä threadissa puhuttu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;)

Tämä kone on siis tuo jonka linkin Johannes antoi.

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No minä tein tälleen nopeasti hutaistuna OH-ALL "Kaleva" -yksilön paintin paketin mukana tulleesta muokkaamalla. Se ei ole ollenkaan tarkka jäljennös alkuperäisestä koneesta mutta ainakin itselleni tämä kelpaa.. :) :P

Tuohan näyttää varsin hianolta !! Jos saisit siirrettyä noi Kaleva tekstuurit vielä tuohon v6 -malliin niin voisin tuon ainakin omalle koneelle ottaa :)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan näyttää varsin hianolta !! Jos saisit siirrettyä noi Kaleva tekstuurit vielä tuohon v6 -malliin niin voisin tuon ainakin omalle koneelle ottaa :)

Jani

Nooh katellaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuriositeettina mainittakoon, että tässä threadissa aiheena oleva Junkers on saman tekijän, joskin 6.0-versio (siis vain FS2004:lle) siitä. Antamastani linkistä löytyy 5.0-versio (FS2002).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuriositeettina mainittakoon, että tässä threadissa aiheena oleva Junkers on saman tekijän, joskin 6.0-versio (siis vain FS2004:lle) siitä. Antamastani linkistä löytyy 5.0-versio (FS2002).

Jaa, no sittenhän nuo 5.0 version textuurit käy suoraan tuohon 6.0 versioon... Onkos tuossa 6 versiossa jotain parempaakin verrattuna 5 versioon? (muutakuin että käy FS2004)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään