Jouni Rasmussen

Fs2004:seen tulee error ilmoitus...

9 viestiä aiheessa

Minulla on sellainen ongelma ku lennän EFIV - EFHK reitin ja alan lähestymään EFHK kenttää. Kun alan pudottamaan korkeutta niin jossain EFHK:n lähellä tulee errori aina kun olen laskeutumassa EFHK:n kentälle. Olisikohan tähän jotain ratkaisua ettei tulisi erroria kun lähestyn EFHK:ta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poista FS2004\effects kansiosta FinnMast_smoke3.fx niminen tiedosto ja kokeile vieläkö kaatuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloin nytten kokeilemaan sitä finnmast_smoke3.fx tiedoston poistoa mut ei mulla ole sitä tiedostoa koska en ole imuroinut mitään lisäsosia tähän. Olisikohan muuta keinoa saada se errori pois?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öhöm... ei se enään valita erroria siinä kohtaa ku on eri päivä. Oli ilmeisesti tietokoneen ja fs2004:sen välinen ristiriitaisuus ku oli tietokone ollut päällä kauan mut nyt ku tulin kotiin ja käynnistin tietokoneen uudelleen niin ei se enään kaadukkaan ku pääsin lentämään asti siihen samaan kohtaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ahaa... nyt sain selvitettyä sen errorin vian... se johtuu weather.dll filusta jonka minä imuroin fsnordicin sivuilta koska sen piti parantaa jotain, mut näkyy olevan haitaksi vain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan johtui siitä ku latasin sään ja talletin lennon ja sitten asensin sen weatherin ja sit käynnistin uudelleen simun ja sit jatkoin load flightilla samasta kohtaa niin jos oli sään kanssa jotain ristiriitaisuuksia... aloitin nyt alusta lennon ja kokeilen nyt mien käy... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään