Bamce Fabricius

EFMA patch / EFMA 2004 v. 1.1 uploadattu

12 viestiä aiheessa

Nonniin. Kohta löytyy File Librarystä FS2002-käytäjille korjaus joka poistaa 'Missing Object'-ongelmat EFMA 2004 käynnistettäessä. Samalla on korjattu muutama muukin pieni bugi, joten myös FS2004 käyttäjät kannattaa asentaa tätä. Tiedoston koko on reilu mega.

Lisäksi on uploadattu versio 1.1 joka sisältää yllä mainitut korjaukset (reilut 8 Mb).

Eli jos 1.0 on asennettuna kannattaa joko asentaa patchi tai vaihtoehtoisesti poistaa koko asennus ja asentaa tilalle versio 1.1. Lopputulos on sama mikäli ohjeita noudatetaan!

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan siellä muitakin imuroimassa Maarianhaminaa. Koitin äsken, mutta annoin periksi suosiolla. Imuroidaan huomenna. :)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee tällainen virheilmoitus.

Siinä rivi on katkennut pahasti kesken jota Afcad ei näköjään osaa itse korjata. Ne puuttuvat tiedot on siellä seuraavalla rivillä. Sama juttu muuten myös toisen komentorivin kanssa myöhemmin... Eli muokkaatte sitä tiedostoa jollain tekstieditorilla niin, että sen rivin käsky on yhtenä ehjänä kokonaisuutena samalla rivillä. Sen jälkeen kääntäminenkin onnistuu...

Eli rivin pitäisi näyttää kutakuinkin tältä:

RwyLoc( N60:07.3317 E19:53.8894 5.18 23.380 4.0 6243 197 N 3 ASPHALT 0x50 208.2 )

Ja Bamcelle taas propsit hienosta työstä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ah, kiitos tuosta vinkistä Kari - sain tiedoston mailitse Hampurista, enkä itse tämän päivän kiireissä tietysti ehtinyt testata sen toimivuutta vaan laitoin sen mukaan 'as is'. Tuo rivi on katkennut jossakin matkan varrella. Onneksi korjaus oli helppoa :D

Terv.,

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla toimi EFMA 1.0 versiokin ihan hyvin, elikkä ei ole ollut ongelmia sen kanssa. Asensin 1.1 patchin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään