Guest FIN1979

lisää koptereita

7 viestiä aiheessa

moi

Bongasin eilen www.simviation.com :sta ihan siistin näköisen kopteri paketin joka sisältää Agusta A109A helikopterin, maalauksia, paneelin ja soundit !!!

Paketti löytyy hakusanalla Gmax_Agusta_A109A.zip ja koko on uimat 39MB :o

[ Attachment removed / expired ]

En ole vielä ehtinyt testata pakettia mutta ainakin se näyttää loistavalta. Saisikohan tuohon kopteriin Copterlinen paintin jostain ;) ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:P Meikä käväs imuttamassa paketin ja kyllä on hienosti tehty mallinnus ja maalaukset ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä se tärkein eli lentomalli? Entä onko paneelista mihinkään. Minulla oli kerran sama kone (en tiedä oliko aivan sama kone, mutta malli) jossa ei ollut kaikkia tarvittavia mittareita. Kompassi puuttui kokonaan esimerkiksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä se tärkein eli lentomalli? Entä onko paneelista mihinkään. Minulla oli kerran sama kone (en tiedä oliko aivan sama kone, mutta malli) jossa ei ollut kaikkia tarvittavia mittareita. Kompassi puuttui kokonaan esimerkiksi

Jos tuo on sama paketti, mitä minä testasin, niin se kyllä lentää päin persettä. Ei minkäänlaista tolkkua koko tuntumassa...

Mutta itse löysin tällaisesta osoitteesta kuin http://www.fshubschrauber.de/ jälleen uuden EC-135:n. Näyttää ihan hyvältä ja äänien ja paneelinkin puolesta on ihan kiva kokonaisuus, joskin VC:ssä olisi hieman toivomisen varaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs kopterityypillä tuo Copterline lentää ?

Onkos olemassa minkäänlaista painttia/mallia saatavilla FS2004:lle ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs kopterityypillä tuo Copterline lentää ?

Onkos olemassa minkäänlaista painttia/mallia saatavilla FS2004:lle ?

-Sikorsky S76C.

-Ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni herra nimeltään Steve Small on aikanaan tutkinut aika perusteellisesti tuota hekon lentomallinnusta MSFS:ssä. Se on kait "synnytetty kikkailemalla" lentokoneen mallinnuksesta koska MSFS:ssä ei ole oikeata hekon mallinnusmahdollisuutta. Mikko (Maliniemi) saattaa osata valaista meitä kaikkia paremmin aiheesta? Olenko ihan hakoteillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään