Guest Joogeri

FS2004 Kieliongelma

13 viestiä aiheessa

Ostin ranskasta Fs2004:n ja kun asennusohjelman kaikki oli patonkikansan kielellä. Asennus onnistui sanakirjan kanssa mutta pelistä ei löytynyt mistään mitään kielivalikkoa. Ranskaa en todellakaan ryhdy opettelemaan eikä sanakirja motivoi. Onko se jotenkin mahdollista saada englannin kieliseksi?! Mä en jaksa ranskaa enää!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin ranskasta Fs2004:n ja kun asennusohjelman kaikki oli patonkikansan kielellä. Asennus onnistui sanakirjan kanssa mutta pelistä ei löytynyt mistään mitään kielivalikkoa. Ranskaa en todellakaan ryhdy opettelemaan eikä sanakirja motivoi. Onko se jotenkin mahdollista saada englannin kieliseksi?! Mä en jaksa ranskaa enää!!!

Eipä taida saada.. Ehkä saatat saada sen vaihdettua jos lähetät sen Microsoftille. Soita ensin tuotetukeen kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sorry. :-[

Kokemusta on... saksankielinen FS2000. Ei sille kielelle voi tehdä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisithan kokeilla SetupENU.dll- ja LANGUAGE.dll-tiedostojen korvaamista niillä, jotka saa englanninkielisestä versiosta. Onnistuin vaihtamaan yhden toisen MS:n pelin kielen tällä tavalla.

EDIT: Luulen, että LANGUAGE.dll:n korvaaminen riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sen filen sais ku ei viittis toista peliä ostaa? Voisko joku jolla on englannin kielinen versio laittaa vaikka maililla sen language.dll:n ja ton toisen niin vois kokeilla oisin tosi kiitollinen? Opikis tästä älä osta tietokone ohjelmia maista joissa James Bond dubataan

maili on teppo.leinonen1@luukku.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paitsi jos haluat opiskella ranskaa. Kyllä sen asentaa ja lentääkin sen kanssa jos kaikki menee hyvin, mutta mitä nyt olen lukenut niin kaikki ei mene hyvin. LOL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillon kun on aikaa lentää niin sen haluaa käyttää selkokielellä lentämiseen eikä epätoivoseen sanojen ettimiseen. Kyllähän kaikkeen tottuu mutta mä en välttämättä halua tähän tottua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KIITOS KIITOS KIITOS Eero ja Johannes. Hienoo et maailmasta löytyy vielä avuliaisuutta. Tää on silkäli loistava yhteisö et pulaan ei jää. Se .dll tosiaan muutti valikot englannin kieliseks nyt siitä rupee jo saamaan selvää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KIITOS KIITOS KIITOS Eero ja Johannes. Hienoo et maailmasta löytyy vielä avuliaisuutta. Tää on silkäli loistava yhteisö et pulaan ei jää. Se .dll tosiaan muutti valikot englannin kieliseks nyt siitä rupee jo saamaan selvää ;D

Noh, eipä tuossa mitään. Sitähän varten täällä ollaan, että saadaan auttaa muita. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tais olla riemu vähän ennenaikanen ne ylävalikot kyllä muuttu mutta kun valitsee esim realismi asetus valikon niin ei muutosta. Kiitos kuitenki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään