Guest Moskiitto

Ongelmia:EFMA + finnterrain + finnclass

15 viestiä aiheessa

Joo-o mulla ei tunnu mikään toimivan kunnolla :(

Kävin hakemassa noi uudet Finnterrain ja Finnclassin sekä EFMA:n. Asennuksen jälkeen testaamaan miltä näyttää ja tältähän se sitten näyttää meikäläisellä:

maa3_WEB.jpg

En ole koskaan käynnyt tuolla kentällä IRL mutta epäilen että ei sen ihan tollaselta pitäisi näyttää?

Maarianhamina:

maa2_WEB.jpg

maa_WEB.jpg

Mistäköhän tommoset "tyhjät" saaret + ylimääräset rantaviivat johtuu? tein kaiken kuten ohjeissa käskettiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.... joo ei sen kyllä tuolta pitäisi näyttää.

Tarkistappas ne maiseman layerit. Tästä on puhetta myös EFRO threadissa, tuossa hiukan alempana ja lainaan sieltä yhden kuvan tähän. Siinä ei nyt näy EFMAa, mutta se voisi olla vaikka EFKUn paikalla.

[ Attachment removed / expired ]

Eli ensin, anna niiden Microsoftin maisemien olla siinä järjestyksessä kuin ne ovat, ja itse alat sitten latomaan niitä lisäosia siihen Addon Sceneryn päälle.

Ensin FinnClass

Sitten FinnTerrain

Ja tämän jälkeen ne kentät.

Huomaa että kun maisema on ylempänä listassa niin sen Priority numero pienenee, eli mitä korkeampi maiseman layer sitä pienempi priority numero. EFMA pitää olla siis ylempänä tuossa listassa kuin FinnClass ja FinnTerrain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää kyllä, ihan niin kuinTatu toteaa, että olet laittanut ne väärään järjestykseen scenery libraryyn, koska tuossa näkyy FinnTerrainin uudet rantaviivat mutta samalla default-maisema näkyy niiden läpi. Samoin itse kentän osalta - siellä on nyt sekä default- että euusi kenttä näkyvissä.

Tarkista nuo asetuksesi Tatun ohjeiden mukaisiksi!

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

Asensin tänään tuon Tatun laittaman kuvan ::) mukaan, ja siihen vielä Hanko + EFHN class. Siinä se taisi mennäkkin poskelleen ? Kaatoi simun ja XP:n samalla.

Tietenkään näitä ei pitäisi mennä asentamaan huonosti nukutun yön jälkeen, siitähän ei tunnetusti tule mitään. Näitä Suomi lisäosia on vaan niin paljon jo (Huom ! Tämä ei ole valitusta) että menee väkisinkin sekaisin.

Varsinkin nuo Classit, mastit, Terrainit ja Landclassit (Tampere), vm. ei kylläkään ollut koneella äsken.

No, Mariehamn näytti hienolta, vaikkei se tietysti olekkaan fs2002:ssa sama mitä uudessa. Valitti muuten jostain kohteista, ja kamalaa nykimistä kun kävin entistä naisystävää moikkaamassa virtuaalisesti. ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensithan varmasti myös ne kirjasto-objekti-bgl:t, FISDTrees, FISDWindsock, FISDFlag, FISD_obj... jne. sinne simun omaan Scenery kansioon? Näyttäisi siltä että jokin puuttuu. Ne on erikseen zipattuna esim. EFMAn mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensithan varmasti myös ne kirjasto-objekti-bgl:t, FISDTrees, FISDWindsock, FISDFlag, FISD_obj... jne. sinne simun omaan Scenery kansioon? Näyttäisi siltä että jokin puuttuu. Ne on erikseen zipattuna esim. EFMAn mukana.

Mjoo, siinä oli muistaakseni yksi zip paketti ja sen heitin ruksattuna simun scenery ja texture kansioihin. Lisäksi otin sen turhan AFD tiedoston pois. Koittelen uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

mulla on kanssa FS2002 ja sama herja tulee kuin Pekalla. Simun omasta scenery kansiosta löytyy nuo yllämainitut tiedostot.

Viimeksi EFKU:ta asentaessa multa puuttui FISD.tuulipussi ja se aiheutti herjat. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

mulla on kanssa FS2002 ja sama herja tulee kuin Pekalla. Simun omasta scenery kansiosta löytyy nuo yllämainitut tiedostot.

Viimeksi EFKU:ta asentaessa multa puuttui FISD.tuulipussi ja se aiheutti herjat. ???

Sama täällä, kaikki tehty satavarmasti ohjeiden mukaan. Poistin sitten tuon EFMA:n ja annoin asian olla, ei jaksa taistella... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi teitä, ei tässä nyt luovuttaa kannata.

Minähän tietysti ensimmäiseksi heitin tuollaisen kysymyksen, jostainhan sitä pitää aloittaa. Ja toisaalta myöskin aina helpoimmasta päästä.

Minä koitan nyt sitten hiukan katsella tarkemmin mistä tuo virhe-ilmoitus tulee ja katsotaan miten käy. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi teitä, ei tässä nyt luovuttaa kannata.

Ei me kuule mitään luovuteta, sitten kun kaikki pelaa ok. niin vähän huilataan ja otetaan uutta työn alle.

Tilanne, M:ham edelleen kokeilematta, EFHN ja sen class asennettu. pelaa.

Finmast 40 asennettu ja pelaa. Seuraavaksi ohjelmassa rankka juttu, keittiöön ja voileipää ilman voita. LOL Katsotaan saanko tänään Ålandin pääkaupungin, mutta viikonloppuna kuitenkin. :) :)

Minähän tietysti ensimmäiseksi heitin tuollaisen kysymyksen, jostainhan sitä pitää aloittaa. Ja toisaalta myöskin aina helpoimmasta päästä.

Minä koitan nyt sitten hiukan katsella tarkemmin mistä tuo virhe-ilmoitus tulee ja katsotaan miten käy. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei me kuule mitään luovuteta, sitten kun kaikki pelaa ok. niin vähän huilataan ja otetaan uutta työn alle.

Jesh, hyvä homma.

Minä tutkin tuota ja tulin siihen tulokseen että Bamcen pitää katsoa pari juttua. Eli nyt justiinsa tätä kirjoittaessa homma on pysähdyksissä, minä en voi enempää auttaa. Mutta kun Bamce tulee linjoille niin eiköhän EFMA virheilmoitukset korjaannu.

Ja se voileipä saattaisi olla hyväkin idea.... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jesh, hyvä homma.

Eihän tässä nyt sentään mitään Mikki Hiiriä olla, jotta heti masennutaan. Jos te jaksatte vääntää sceneryä niin kyllä lupaan jaksaa asentaa. ;) :D Väsyneenä ei vaan ajatus kulje, ja silloin on tosiaan parempi mennä tankaamaan. :)

Minä tutkin tuota ja tulin siihen tulokseen että Bamcen pitää katsoa pari juttua. Eli nyt justiinsa tätä kirjoittaessa homma on pysähdyksissä, minä en voi enempää auttaa. Mutta kun Bamce tulee linjoille niin eiköhän EFMA virheilmoitukset korjaannu.

Jep, eikä tämä päivän päälle ole. Homma kulkee ja se on pääasia. :D

Ja se voileipä saattaisi olla hyväkin idea.... :)

Varmasti, paljon tomattia ja päälle pippuria + loraus oliviöljyä :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari tuntia on etsitty virheiden syitä, mutta alkavat olla nyt selvillä :P. Patch-paketti lähti just betatestaajille kokeiltavaksi ja todennäköisesti uploadaan sen vielä tänä iltana File Libraryyn.

Ilmoittelen.....

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari tuntia on etsitty virheiden syitä, mutta alkavat olla nyt selvillä :P. Patch-paketti lähti just betatestaajille kokeiltavaksi ja todennäköisesti uploadaan sen vielä tänä iltana File Libraryyn.

Ilmoittelen.....

Bamce

Mainiota. :D Lentelin äsken Turusta baron58:lla Marianhaminaan ja kyllä se maisema 7500 jalassa on hienoa, mutta nykii, nykii armottomasti. (siis nykii jos menet spot viewiin tai katsot sivulle, varsinkin spot viewssä.) Ålandissa sitten tulee nuo virheilmoitukset. Odotellaan jos se vaikka siitä. :) :)

Kuvassa Kumlinge 7500 jalasta kuvattuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli ensin, anna niiden Microsoftin maisemien olla siinä järjestyksessä kuin ne ovat, ja itse alat sitten latomaan niitä lisäosia siihen Addon Sceneryn päälle.

Ensin FinnClass

Sitten FinnTerrain

Ja tämän jälkeen ne kentät.

Joo nyt toimii kunnolla. Mulla ku oli noi FinnTerrain ja Class laitettuna melkein alimmaiseksi. Nyt pitää vielä selvittää mistä johtuu fps:n tippuminen 3-8 EFHK:lla tosin taidan jo tietää mistä ne johtuu eli AI koneista mikä sinänsä on harmillista että onhan se mukavampi tulla kentälle kun siellä on muitaki koneita kuin että se olisi totaalisen autio.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään