Guest FIN1979

Maule arvostelu avsimissä !!!

13 viestiä aiheessa

Joo kiitoksia vaan tosta ja Mikko sun sukunimes on kirjotettu tuol Miliniemi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko on siis Military Male? ;D

Mutta mahtaako sitä kaikki ihan kunnolla tajuta, kuinka huikeita juttuja tuommoiset ilmaiset Maulet ovat? Se ei ole ihan tunti tai pari kun tuommoiseen projektiin menee. Kunnioitukseni tekijöitä kohtaan on asteikolla iso :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja aikoinaan Flightsim.comin? arvostelussa Mikko oli ristitty Maleniemeksi! :P Vai muistankohan väärin ???

On ne suomalaiset nimet vaikeita kirjoittaa varsinkin ulkomaalaisille.

tässä uusin poiminta "Light Panels for Antti Pihlajami (FIDG)'s..."

;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli muuten komea arvostelu. Ja täyttä asiaa joka sana (jos "Miliniemi" jätetään huomiotta) :).

Järjestävän seuran puolesta täytyy myös olla tyytyväinen FSN:n saamasta ilmaisesta mainoksesta.

Toivotaan ettei tiedostoserveri sula :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli muuten tänään havaittavissa, ettei hitaus ollut mun päässä, kun pistin FT:n, FC:n ja EFMA:n latautumaan ;)

Mitä nimien tavaamiseen tulee, niin mulla on niin mahdoton, että tarkistavat tarkkaan. Pahimmat on olleet luokkaa "Lehtismarki" (suomalaiset sitten onkin keksineet mielenkiintoisempia variaatioita). Enempi virheitä tulee varmaan lähes ymmärrettävissä, kuten Pihlavalle saksasta tullut kirje nimellä Pichlawa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli muuten tänään havaittavissa, ettei hitaus ollut mun päässä, kun pistin FT:n, FC:n ja EFMA:n latautumaan ;)

Huomasin saman. Nopeus oli luokkaa 4,5 kt/s, kun se normaalisti on ~50 kt/s!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin saman. Nopeus oli luokkaa 4,5 kt/s, kun se normaalisti on ~50 kt/s!

Kyllä minulla tuli tuossa päivemmällä ~450kt/s :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas mua ei ole muistettu ollenkaan ;D. Puuttuu meinaan nimi listasta, vaikka olenkin todella "suurella" osuudella mukana tuossa rojektissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja aikoinaan Flightsim.comin? arvostelussa Mikko oli ristitty Maleniemeksi! :P Vai muistankohan väärin ???

Ei sentään femaleniemi... Tai Demaleniemi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi Herra Bear todella pitää tuosta Maulesta kun yleensä ei arvostele kuin sellaisia tiedostoja jotka löytyvät vain avsimistä... Tuon arvostelun jälkeen taitaa tuo Maulen Download luku nousta aika reippaasti täällä 8)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään