Tapsa Tulisalo

Forestration

7 viestiä aiheessa

Niin monessa paikassa tulee vastaan tuo forestration asennuskehoitus peruspakettien ohella. Ja sehän on 2002:een. Onko nyt jotenkin mahdollista, että toimisi kuitenkin jostakin käsittämättömastä syystä myös 2004:ssa.

Siis ihan nyt vain tämmöinen oikein tyhmä kysymys välillä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko nyt jotenkin mahdollista, että toimisi kuitenkin jostakin käsittämättömastä syystä myös 2004:ssa.

Toimivat ihan suoraan sellaisenaan :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu tosin FS2004:n default-puut ovat kanssa varsin hyvän näköisiä verrattuna FS2002:n amerikkalaismallisiin joulukuusiin :)

Eli itse en ole tuota asentanut, mutta voisi sitä jossain vaiheessa kun kotiin ehtii..

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipa mieleen, että onko Martikaisen Pekalla tai jollakin muulla ollut vielä suunnitelmissa tehdä pienennettyjen puiden Forestration-pakettia, mistä oli keskustelua viime kesänä tässä threadissa? Liukkosen Tommin pienentämät puut olivat oikein hienot, mutta tämä Tinytrees-paketti käsitti vain kesäiset puut, joten siitä ei näin talvella ole apua. Toisaalta eipä ole jostakin syystä puiden koko hirveästi silmiin pistänyt, mutta kai minulla on vielä samat puut käytössä, kuin ennenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ari,

Uskoisin että Pekka itse ei millään ehdi. Ideasi on muuten aivan hyvä, itse kaipaan myös pienennettyä varianttia niistä puista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään