Guest FIN1979

ISD Milan Malpensa

7 viestiä aiheessa

moi

Latasin eilen avsimistä ISD Projectin Milan Malpensa LIMC maiseman ja päivitykset FS2004:lle. Scenessä kuitenkin ovat vielä ne ärsyttävät staattiset lentokoneet.

Mitkä *.bgl tiedostot täytyy poistaa että nuo staattiset koneet saa pois. Readmessa ei mainittu asiasta. AFCAD tiedosto kun parkkeeraa Project AI:n koneet staattisten alle :P ja nuo staattiset haluaisin pois...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin kannattaa katsella sieltä scenery-kansiosta, että mitkä tiedostonimet viittaa johonkin lentokoneen nimiin ja niitä sitten rupeat vaikka siirtämään johonkin väliaikaiseen "backuppi-kansioon". Ja sitten aina katsot, hävisikö kone vai hävisikö jotain muuta tärkeää. Jos hävisi tärkeää, palautat kyseisen bgl:n takaisin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se muistaakseni mainittiin Readme:ssa. Poista limc2002H.bgl niin pitäs auttaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Latasin LIMC 2002:en ja kaksi patchia 2004:ää varten... Mitenkäs tuo ensimmäinen - siis 2002- oikein asennetaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatketaan jankutusta... siis LIMC_2002.zip tiedoston suurin osa (n. 9m) oli ... .msi tiedosto, jota ei ainakaan minun koneeni tunnistanut. En näin ollen ole saanut asenetuksi koko roskaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatketaan jankutusta... siis LIMC_2002.zip tiedoston suurin osa (n. 9m) oli ... .msi tiedosto, jota ei ainakaan minun koneeni tunnistanut. En näin ollen ole saanut asenetuksi koko roskaa.

Tuo .msi tiedostohan on ilmeisesti MicroSoft Installer -tiedosto, jota et tarvitse, vaan se aukeaa kun käynnistät asennuksen setup.exe tiedostosta. Näin siis minun mielestäni, en ole tuota kyseistä pakettia kokeillut, joten en tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:D

Kiitos neuvosta. Eli homma toimi niin, että zippi täytyi ensin purkaa kovolle ja sitten asennus toimi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään