Guest sasu

Abacus Bush Pilot Adventures - joku jo kokeillut?

8 viestiä aiheessa

Tuli tuollaisen mainos postilaatikkoon:

Bush Pilot Adventures

Olisikohan joku teistä ehtinyt sitä jo kokeilla tai nähnyt jossakin arvostelun tynkää?

Minua kiinnostaisivat paketissa tulevat Piper SuperCub ja DHC-6. Mainoskuvissa koneet näyttävät kyllä aika ankeilta.

Onko Abacukselta syytä odottaa hyvälaatuista tuotetta?

Kiitos etukäteen kommenteista.

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka Abacus onkin alan "pioneereja", niin valitettavasti he ovat myös jääneet sille tasolle, missä ovat olleet joskus aikoinaan. Eli eivät ole kyllä pahemmin seuranneet kehityksen mukana... Itse en enää ostaisi heiltä mitään, sillä muuta tarjoavat paljon parempaa...

Sitäpaitsi kun katsoo tuota konelistaa, niin suurimman osan noista koneistahan saa freewarena, ja mikä hassuinta, usein samojen tekijöiden tekemänä. Esim kaikki paketissa olevat Steven Grantin ja Brian Gladdenin koneet taitaa löytyä myös avsimista ja flightsim.comista. Vähän jää outo sivumaku tuosta toiminnasta...

Ps. Onko tämä mielestänne Piper Super Cub?

http://www.abacuspub.com/bush/bush_13.jpg

Ja Twin Otterista löytyy paljon paremmat mallit freewarena, kuin mitä tuo paketin kone on. Etsippäs esim avsim.comista hakusanalla Eric Dantes, niin löytyy varsin laadukasta Twotter-sarjaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyi hitto minkä näköiseltä toi näyttää.. Voiko tollasta ees myydä? ;D

Noh se ei oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, Mikko, tiedosta ja varoituksesta. Säästän rahat parempaan kohteeseen.

Minulla tosiaan on jo ennestään DHC-6 ja Aviat Husky. Huskyyn olen tyytyväinen. DHC-6 on ihmeen sätky ohjattava joten epäilen ettei mallinnus ole ihan kohdallaan (?).

En tunne koneita kovin hyvin, mutta käsittääkseni SuperCub'ssa on moottoritehoja selvästi enemmän kuin vakio-Cub'ssa. Moottoritehoja kaipaisin lähtöihin ahtaista paikoista. Tunnustan kyllä että en tiedä, minkälainen moottori on esim. Bill Lyonsin Classic Cub'ssa, jolla lennän aika usein. RTFM?

Maule turbiinikoneella olisi makea.

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka Abacus onkin alan "pioneereja", niin valitettavasti he ovat myös jääneet sille tasolle, missä ovat olleet joskus aikoinaan. Eli eivät ole kyllä pahemmin seuranneet kehityksen mukana...

Tuohan tietysti sopii nimeen vallan mainiosti, abacus kun tarkoittaa helmitaulua ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs tuo Avsim.com pelittää, kun itse sieltä yritän imuroida Twotterin, niin kone miettii vähän aikaa ja ilmoittaa, että "TOIMINTO ON PERUUTETTU Internet Explorer ei voi luoda linkkiä pyytämääsi Web-sivuun. Sivu voi olla väliaikaisesti poissa käytöstä."

Eli ei pelitä ainakaan minulla koskaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä oli sharewarena Otter koelennettävänä ja jonninjoutava oli, lisäksi Abacuksen rekisteröintitiedostot olivat liimaantuneet fs:iin ja käyttikseen kuin takiainen, regeditiä tarvittiin ikävän tuttavuuden jälkien hävittämiseen. Samaan hengenvetoon vien vähän offtopiciin, mutta SSW A310 tuli hankittua myös ja ei onnistunut, tosin syy oli mitä ilmeisemmin pelkkä freeware FSUIPC. Vaikuttaa siltä että laadustaan huolimatta se on onnenkauppaa kenen koneella se onnistuu. Arvosteluja vain lukemaan useammalta eri simusivustoilta, sieltä ne helmet erottuvat. Yleisesti ottaen ei kannata pennosiaan säästellä jos laatua on tarjolla, useampia tuntejahan näillä lennetään eli halvaksi käy pitemmän päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään