Guest kaitsu

Outo näyttöongelma

10 viestiä aiheessa

Mulla on ilmestynyt outo ongelma fs9:ssä. Horisontti piirtyy suurissa neliöissä ja kauempana se ei piirrä tekstuuria ollenkaan. Kaikkea koitettu. Ei ohjelmia taustalla, buutin jälkeen screenshotit otettu. Mikä voisi olla. Muistia ainakin pitäisi piisata tekstuureille.

Tässä kuva:

[ Attachment removed / expired ]

Kokoonpano vielä:

3000+

a7n8x-x

fx-5600 256mt

1024 mt 400ddr

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan display- asetuksista ruksattu "extended terrain textures" - boxi? Jos ei niin simu ei piirrä tekstuureita kuin ihan vähän matkan päähän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan display- asetuksista ruksattu "extended terrain textures" - boxi? Jos ei niin simu ei piirrä tekstuureita kuin ihan vähän matkan päähän.

Ei ollut, mut nyt on. En koittanut vielä ilmestyykö. Onko tuo aivan normaalia? Kun vaan katselee screenshotteja niin kuvissa ei moista ilmaanu.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei tuollaista ole koskaan tapahtunut, kun pidän asetuksien säädöt aina kaakossa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei tuollaista ole koskaan tapahtunut, kun pidän asetuksien säädöt aina kaakossa :)

Samoin, mutta onhan täytynyt kaikki säädöt testata, esim se miten fs2002:n saa näyttämään aivan fs98:lta! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on sama ongelma. FS:n asetukset pitäisivät olla oikein. FS2002:ssa kaikki toimi vielä loistavasti.

Pitäisikö pilvien muuten piirtyä koko maan päälle? Näin tapahtui vielä FS2002:ssa, mutta uudessa simussa korkealla lennettäessä piirtyy pilviä, kuten maatakin, pienelle pläntille alapuolella.

FS2004:ssähän on pilvien ja maan piirtämisen etäisyyssäätö. Tarkoittavatko ne tosiaankin sitä, mitä voisi päätellä, että esim. pilviä piirtyy vain säteelle r koneesta, ja säde r on säädetyssä maksimissaankin muistaakseni niin pieni, ettei pilviä ole horisonttiin asti odotettavissa?

Sellainenkin ongelma vaivaa, että maassa vallitseva FS:n omalla reaaliaikaisella säätoiminnolla asetetty näkyvyys astuu kehiin vain alimman (ehkä yli SCT olevan) pilvikerroksen alapuolella. Joskus olen lähestynyt visuaalina kentää, jonka ympärillä on puolipilvistä, ja pilvien alapuolelle laskeuduttuani löydän itseni sankasta sumusta.

Muuten kyllä melkolailla täysillä asetuksilla jaksaa oikein kohtuullisesti pyöriä.

Johtuukohan tämä kaikki omistamastani antiikkiraudasta?

Duron 700 MHz

Geforce DDR 32MB

384 MB sdram

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellainenkin ongelma vaivaa, että maassa vallitseva FS:n omalla reaaliaikaisella säätoiminnolla asetetty näkyvyys astuu kehiin vain alimman (ehkä yli SCT olevan) pilvikerroksen alapuolella. Joskus olen lähestynyt visuaalina kentää, jonka ympärillä on puolipilvistä, ja pilvien alapuolelle laskeuduttuani löydän itseni sankasta sumusta.

Löytyiskö apua noihin pilvivaivoihin METAR visibility fix:stä. Löytyy tiedostoista/Miscellaneous/Others

Jos vaan tuota meinasit.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on toi sama ongelma mut ei se mua haittaa mitenkää, mut oisha se kiva saada pois siit......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään