Guest Athlonisti

pAi

24 viestiä aiheessa

Asennin tuon pAI:n kaikkine yhtiöineen ja cargoineen. FS:n defaultit "lentoyhtiöt" (es. Orbit, Soar) oli kuitenkin liikaa ja poistin ne sillä helpoimmalla tavalla eli muutin tiedostonimen päätettä. Samalla kuitenkin hävis yksityiset pikku propsit. Miten ne nyt on helpointa saada takas?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimii. Kiitos! :) Sitte ku vielä sais militarytrafficcia.... :D ;D

Mikon ja Karin tekemä FAF-paketti löytyy tuolta vasemmalta tiedostokirjastosta. Tomii myös FS9:ssä moitteettomasti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no ENHÄN minä osannut sitä asentaa. Koneet kyllä, mutta aikataulut, locationit ja flightplanit ovat ylitsepääsemätön este minulle kokemattomalle rookielle... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EIKU osasin...!!! :D :D

FS9 -> Project AI -> siellä oli ne kolme texti-tiedostoa (Airports, Aircraft, FlightPlans) Niihin vain kokosin ne rivit, jotka oli siinä readme-tiedostossa. Sitte tallennin muutokset ja käynnistin TT:n. Siinä oli vasemmalla puolella päivitettynä ne kolme txt:tä. Sitte painoin compile ja alko tulla tilanneilmoituksia (sectorizing flightplans jne.) Sitte käynnistin FS:n ja heti tuli, että "updating scenery database" jne. ja sitte menin EFVA:aan ja siellä OLI VINKA PARKISSA!! Wuhuu!! :D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä ku sais jostain panssarivaunuja ja jalkaväkeä... ;D Ei vaiteskaa.. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja FS9:iin voi tehdä niistä omankin liikennepakettinsa. Nimeää vaan ne tiedostot vaikka Airports_FAF.txt, Aircraft_FAF.txt ja Flightplans_FAF.txt ja päräyttää TToolsilla kasaan. Pitää vaan airportsiin kopsata kaikki tarvittavat kentät alkuperäisestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää vaan airportsiin kopsata kaikki tarvittavat kentät alkuperäisestä.

Ja myöskin ne muutamat lisäkentät sieltä FAFAI-paketin airports.txt:stä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öööh pistäkääs nyt ihan kansan kielellä miten tuo FAF AI liikenteen saa pelittää??? pAI:n istalleri mulla on. Kuten myös TT tools. Mutta en mä tosta saanut mitään selkoa. Saisko niinku sellasen niin simppelin ohjeen kuin mahdollista? Vähän peukalo keskellä kämmentä noiden AI juttujen kanssa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öööh pistäkääs nyt ihan kansan kielellä miten tuo FAF AI liikenteen saa pelittää??? pAI:n istalleri mulla on. Kuten myös TT tools. Mutta en mä tosta saanut mitään selkoa. Saisko niinku sellasen niin simppelin ohjeen kuin mahdollista?

Eilen itsekkin asentelin kyseisen paketin. Jotenkin näin: Koneet kopioit FS:n aircraft kansioon.

Teet 3 teksti tiedostoa windowsin wordpadillä ja nimeät ne esim. aircraft_faf.txt, airports_faf.txt ja flightplans_faf.txt. Kopioit niihin ne paketissa mukana tulevat kyseiset tekstitiedot. Tämän jälkeen

Ttoolsilla paketti kasaan. Jotenkin näin ;D Kertokoon joku muu lisää jos tästä ei homma selviä!

Jouduin muuten itse lisäämään muutaman kentän tiedot sinne Airports teksti tiedostoon.

No ainakin yritin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siis sisältääkö nuo project AI:n fs2004 default commercial traffic installerit muita kuin fs2004:n default AI koneita ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siis sisältääkö nuo project AI:n fs2004 default commercial traffic installerit muita kuin fs2004:n default AI koneita ???

Nope. Jos olet aiemmin poistanut tuon def-liikenteen, niin tuolla d.c.t. installerilla voi asentaa ne takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo default commercial traffic sisältää nämä isommat koneet (b737, b747 jne.). Default general aviation installeri asentaa nämä cessnat ja muut pikkukoneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

latasin tässä hetki sitten PAI:n american airlines ai trafiikin. menin heti suurimmalle kentälle eli John F Kennedylle, mutta siellä oli vain neljä AA:n konetta. mistä johtuu?

edit: traffic density oli kuitenkin täysillä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

latasin tässä hetki sitten PAI:n american airlines ai trafiikin. menin heti suurimmalle kentälle eli John F Kennedylle, mutta siellä oli vain neljä AA:n konetta. mistä johtuu?

edit: traffic density oli kuitenkin täysillä

Nuo koneiden määräthän riippuu ajankohdasta. Päivällä on varmsti enemmän trafikkia kuin illemmalla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa Project Ai:n paketeissa on liian vähän liikennettä omasta mielestäni verrattuna Mostrealistic AI:n paketteihin, mutta joka tykkää niin se tykätköön en pane lusikkaa kinailuun kumpi on parempi PAI vai mostrealisticAI

Ps:Ennen MosrealisticAi:n paketteja oli pari kolme finskiä porteilla, nyt on jo oikea ruuhka :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko tuo MostRealisticAi vaikea asentaa? Onko siihen joku kokonainen paketti, jonka voi asentaa jollain asennusohjelmalla vai pitääkö jokainen lentoyhtiö asentaa erikseen? menikö asentamisessa kauan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko tuo MostRealisticAi vaikea asentaa? Onko siihen joku kokonainen paketti, jonka voi asentaa jollain asennusohjelmalla vai pitääkö jokainen lentoyhtiö asentaa erikseen? menikö asentamisessa kauan?

MRAI:ssa on vain pelkät aikataulut, koneet joutuu asentamaan itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen itsekkin asentelin kyseisen paketin. Jotenkin näin: Koneet kopioit FS:n aircraft kansioon.

Teet 3 teksti tiedostoa windowsin wordpadillä ja nimeät ne esim. aircraft_faf.txt, airports_faf.txt ja flightplans_faf.txt. Kopioit niihin ne paketissa mukana tulevat kyseiset tekstitiedot. Tämän jälkeen

Ttoolsilla paketti kasaan. Jotenkin näin ;D Kertokoon joku muu lisää jos tästä ei homma selviä!

Jouduin muuten itse lisäämään muutaman kentän tiedot sinne Airports teksti tiedostoon.

Niin tuohon sitten lisäksi se, että pitää purkaa myös defaultliikennetiedosto traffic030528.bgl TToolsilla ja kopioida sen kentistä ne, mitä FAFAI tarvitsee tuohon airports_faf.txt -tiedostoon. TTools kyllä valittaa jos joku kenttä puuttuu. Näin syntyy oma Traffic_faf.bgl. Tämä toimii vain FS2004:ssä, 2002:ssa pitää kaikki liikenne pistää samaan tiedostoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa Project Ai:n paketeissa on liian vähän liikennettä omasta mielestäni verrattuna Mostrealistic AI:n paketteihin, mutta joka tykkää niin se tykätköön en pane lusikkaa kinailuun kumpi on parempi PAI vai mostrealisticAI

Ps:Ennen MosrealisticAi:n paketteja oli pari kolme finskiä porteilla, nyt on jo oikea ruuhka :D

Kyl mulla ainakin on kunnon ruuhka PAIn finskeillä enkä oo mitään muuttellu. Mulla siis trafiikkirösentti 100

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään