Guest finnburger

Ctrl+] ei toimi...

6 viestiä aiheessa

Commercial Pilot Lessonin alussa pitää painaa Ctrl+], mutta minulla se ainakin lataa vain uudestaan ko. oppitunnin alusta. Olen kokeillut vaihtaa näppiksen kieleksi englannin, mikä aiemmin auttoi vastaavassa tilanteessa. Nyt ei tunnu millään toimivan. Onko joku keksinyt pomminvarmaa keinoa ongelman ratkaisuksi? Käyttis on XP Home ja kielenvaihto onnistuu kyllä helposti. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Commercial Pilot Lessonin alussa pitää painaa Ctrl+], mutta minulla se ainakin lataa vain uudestaan ko. oppitunnin alusta. Olen kokeillut vaihtaa näppiksen kieleksi englannin, mikä aiemmin auttoi vastaavassa tilanteessa. Nyt ei tunnu millään toimivan. Onko joku keksinyt pomminvarmaa keinoa ongelman ratkaisuksi? Käyttis on XP Home ja kielenvaihto onnistuu kyllä helposti. ???

Mitä sen yhdistelmän pitäisi tehdä? Muistaakseni ottaa radio esille mikä onnistuu 'ö' näppäimestä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komennon pitäisi jatkaa oppituntia, mutta komentojen asetuksissa se on kirjattu 'Reset Fligth' -komennoksi, minkä se kyllä tekeekin eli oppitunti latautuu uudestaan >:(. Jos komennon mäppää uudestaan joksikin muuksi tämäkään ei auta.

Vähän harmittaa kun opiskelu tyssää heti alkuunsa... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu oppitunneilla nuo näppäimet saattavat olla hieman inhottavia,mutta itse selvisin ongelmasta kun otin fs2002 olisiko cd2 tuolta kansiosta suomi sen start.pdf:n ja sitten vain katsoin kun tuli joku käsky että paina sitä niin sitten vain vertailin noita kahta näppäin kirjasta ja painelin sitten oikein

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, tämähän on 2004-versio...

En löytänyt mitään vastaavaa tästä versiosta. Mitähän komentoa nyt haetaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt sain sitten vihdoin pelaamaan, huh!

Salaisuus oli siinä, että laitetaan englanti oletuskieleksi, kirjaudutaan ulos ja sisään uudestaan varmuuden vuoksi ja simu käyntiin. Control Assignment -asetuksista varmistetaan, että siellä on US-keyboard -komennot päällä eli reset fligth pitää olla ctrl + ; eikä ctrl + ] tai TREEMA niinkuin se näytti FI konfiguraatiossa olevan.

Lessonissa Ctrl+¨ (enterin vieressä - US vastine = ] ) toimii nyt oikein eli oppitunti jatkuu, kuten pitääkin. Sain kaksimoottoritunnin läpi (kiire tuli kyllä monessa kohtaa varsinkin potkurin kierroslukujen kanssa kun en saanut niitä nopeasti kohdalleen). Samaten GPS olisi pitänyt osata jo ohjelmoida ja jouduin opettelemaan sen lennosta. Onneksi pause-nappula on keksitty!

Homma jatkuu kuitenkin! :) :) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään