Tapsa Tulisalo

Saako RWY-infon toimimaan Dash-7:ssa

9 viestiä aiheessa

Kyllä se mulla ihan hienosti pelittää. Readmen ohjeita noudattamallahan sen pitäis onnistua..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se mulla ihan hienosti pelittää. Readmen ohjeita noudattamallahan sen pitäis onnistua..

Hmmm. Sitten oon taas tehnyt jotakin pieleen. Katsotaan :P

Tapsa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm. Sitten oon taas tehnyt jotakin pieleen. Katsotaan :P

Tapsa

Eeet välttämättä... tuo RWY-info nimittäin näkyy noissa ohjaamon yläosan valoissa sitten kun olet laskeutumassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eeet välttämättä... tuo RWY-info nimittäin näkyy noissa ohjaamon yläosan valoissa sitten kun olet laskeutumassa.

ööö....RWY-info on ohjelma jolla voi etsiä lyhenteen tai nimen perusteella perustietoja kentästä, VORrista tai muusta majakasta tai fixistä. Saattaapi olla että se liittyy tuohon yläpaneelin näyttönkin, en tiedä, mutta kyllä siihen ihan oma ikkunansa pitäisi avautua ihan tuota namiskaa painamalla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ööö....RWY-info on ohjelma jolla voi etsiä lyhenteen tai nimen perusteella perustietoja kentästä, VORrista tai muusta majakasta tai fixistä. Saattaapi olla että se liittyy tuohon yläpaneelin näyttönkin, en tiedä, mutta kyllä siihen ihan oma ikkunansa pitäisi avautua ihan tuota namiskaa painamalla....

Jaa, enpä tuota ollut tiennytkään. Luulin että se on vain tuo valosysteemi... kun sehän näyttää että minkälainen se kiitotie on = kertoo infoa runwaysta. ;D

EDIT: Hömm... piti ihan käydä asia tarkistamassa kun en ennen ollut sitä huomannut, mutta eihän se mikään ihme ole kun ei minulla ole sellaista RWY-info namiskaa, on vain tuo valohommeli.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minäkään äkkiseltään edes muista toimiiko se FS 2004:ssä, kun en sitä oikeastaan koskaan käytä....

[EDIT] Pikatestin perusteella ei toimi kunnolla kuin ikkuna-moodissa lennettäessä. Full screenilläkin toimii mutta minä ainakin jouduin Alt-Tabbaamaan itseni välillä työpöydälle että sai sen RWY-Infon ikkunan käsille...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minäkään äkkiseltään edes muista toimiiko se FS 2004:ssä, kun en sitä oikeastaan koskaan käytä....

[EDIT] Pikatestin perusteella ei toimi kunnolla kuin ikkuna-moodissa lennettäessä. Full screenilläkin toimii mutta minä ainakin jouduin Alt-Tabbaamaan itseni välillä työpöydälle että sai sen RWY-Infon ikkunan käsille...

Toimii! Tosin 2002:ssa. Kätevä ja nopea systeemi. Katso tarkemmin:

http://ourworld.compuserve.com/homepages/alstoer1/rwygauge.htm

Tapsa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimii! Tosin 2002:ssa. Kätevä ja nopea systeemi.

Tapsa

Juu, RWY Info on kyllä näppärä, ja Dash 7 mukava kone. :D

Muttamutta... Tuntuu olevan ainakin Vantaan nelosradan ILS-taajuus väärin. Oletteko asian huomanneet ja onko tiedossa kuinka sen saisi kuntoon?

Muita bugeja tiedossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään