Guest Jasper

FS 2002 ei toimi! Miksi?

13 viestiä aiheessa

Toivottavasti joku kokenut asiantunteva voi vähän auttaa... ::)

Tänään sitten FS2002 vihdoin ja viimein tuli postista ja sitten asensin sen ja sitten ei toimi. Kun painan sitä kuvaketta, niin ihan puoleksi sekunniksi about ilmestyy vaan pieni musta ikkuna, sitten se häviää, eikä mitään enää tapahdu... MITÄ IHMETTÄ!!!???

>:( :( :o ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kaikki ajurit asennettu ja ootko ettiny NO-CD crackin siihen FS. Pitäs löytyy täältä filelibrarystä tai sit fssuomi.netistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puuttuu DirectX, tai on liian vanha versio? Näyttökortissa ei ole 3D-ominaisuuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kaikki ajurit asennettu ja ootko ettiny NO-CD crackin siihen FS. Pitäs löytyy täältä filelibrarystä tai sit fssuomi.netistä.

Tyhmä kysymys: Mistä lähtien oot FS2002 tarvinnut, tai käyttänyt cräkkiä...

Minä en ainaskaan oo sitä vielä tarvinnut FS2002:ssa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et kertonut millä pc:llä ja millä näytönohjaimella koetat simua käynnistää. Yksinkertaisesti veikkaan että muisti ei riitä ja näin simu ei aukene ? mutta kerro itse mikä kokoonpano sinulla on :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:) Miun moka..sekotin sen fs2004

Niin ajattelinkin. Olen nimittäin itsekin FS2002:n käyttäjä, ehkä pitkäänkin. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nimittäin itsekin FS2002:n käyttäjä, ehkä pitkäänkin. ::)

Kuis ni?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et kertonut millä pc:llä ja millä näytönohjaimella koetat simua käynnistää. Yksinkertaisesti veikkaan että muisti ei riitä ja näin simu ei aukene ? mutta kerro itse mikä kokoonpano sinulla on :)

No tossa on noin luullakseni ratkaisevimmat:

Intel® Celeron CPU 1300MHz (eli 1,29 GHz)

512 Mt RAM-muistia

gForce 4 MX 100/200

Sellanen järjestelmä. Kyllä nyt luulisi toimivan, mutta... :-\ ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis.... en ole todellakaan mikään ekspertti noissa tietsikkajutuissa, joten voisiko joku vähän selventää noista ''ajureista'' sun muista? ::)

Onko tämä ongelmani hirveän iso, kuinka helposti sen siis voi ''korjata''? ???

??? :-\

Edit: Nyt toimii. Kun asensin sen uudestaan niin johan toimi. :D Eli vika oli mystinen, mutta helppo korjata. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuorein DirectX löytyy Windows Updatesta tai www.microsoft.com/directx

Näyttökortin ajuri löytyy osoitteesta www.nvidia.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa hieno homma että sait pelaamaan, sitten joskus kun siirrryt fs2004:ään alkaa tuo sinun pc olla jo hiukan siinä ja siinä mutta kyllä sekin toimii. Muistutan että sinun omilla simun options säädöillä voit itse vaikuttaa paljon ja kannattaa kokeila eri juttuja ja sitten testata sitä kuuluisaa ruudunpäivitystä jonka saat näkyviin shift+z. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään