Guest porsas

Eurowings A319/320

12 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Itse olen tyytyväinen Eurowings ATR-omistaja ja mietinkin onkohan EW:n bussi samaa laatua. Pakkomielteenä on saada alle kunnon bussi ja niitä kun ei freewarena tunnu löytyvän... Otan mielelläni vastaan myös ehdotuksia muista vaihtoehdoista.

EW A319/320 --> http://aerosoft-shop.com/product_info.php?cPath=3&products_id=4&PHPSESSID=28eda5b527640e69f8704ff6012d8572

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ;D. Sama palikka kuin atraimessakin... Taitaa oikeesti olla 737:n FMC. Noh, toimii se ihan hyvin kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mielenkiintoinen FMC siinä dösässä ainakin on...

Oletko ottanut tuon kuvan suoraan Aerosoftin saitilta vai onko sinulla tuo Bussi?

Siellä Downloadshopissa näyttää olevan Bussin kohdalla FMC:ssä Atraimen tiedot, mutta eiköhän siinä Bussissa sentään koneen tiedot ole muutettu siihen FMC:hen. On kyllä totta että kaikissa EW:n koneissa on tuo sama FMC. Ei ole ihan 100% realistista, mutta eipähän tarvitse opetella monen FMC:n käyttöä.

Minäkin kyllä harkitsen vielä tuossa Bussihankinnassa. Itsellä on PSS A320 ja FS9 ja PSS näyttää tekevän uutta patchia A320:een, joten saatanpa vielä odotella, mitä siiitä tulee.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras paketti kyllä on Eric Marcianon paneeli, PAn malli ja FSNAV :D Tuolla minä olen pärjännyt hyvin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras paketti kyllä on Eric Marcianon paneeli, PAn malli ja FSNAV :D Tuolla minä olen pärjännyt hyvin

Sama käytössä täälläkin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tyytyväinen EW ATR:n ja nyt myös EW A319/320 käyttäjä...vieläpä kun saisi busseille Finnairin paintit.

Lentomallit vaikuttavat hyviltä, samoin äänet eri moottoreille...tekstuurit ovat aika raskaat (n. 50 megaa)

:) Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tyytyväinen EW ATR:n ja nyt myös EW A319/320 käyttäjä.

Moro Markku!

Onko sulla ollu ton Atr:n kanssa mitään ongelmia. Mulla tilttaa vähän väliä koko koneen.

kävin Aerosoftin sivuilla kattomassa ohjeita ja jotain löysinkin mut ei auttanut.

Kohta menee hermo >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Antti!

Mulla atrain on toiminut melkeinpä paremmin kuin 2002:ssa...täytyy toki jatkaa testausta...ei ole tiltannut.

Uuden bussipaketin mukana tulevasta Nizzan kentästä olen löytänyt joitain bugeja...tai sitten ne ovat uusien ATI:n ajureiden aiheuttamia; iltavalaistus, neliönmallinen saari ilmestenyt mantereen lähettyville.

Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei auta kun jatkaa etsimistä missä on vika!

Platalta pääsee rullaaman vähän matkaa ja sit kone panee TILT!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään