Guest Staok

Eric Marcianon A320 ja A330 paneeleista?

14 viestiä aiheessa

Mulla on ilmennyt seuraavanlainen ongelma noissa paneeleissa:

PFD näyttöön jää lukemaan Marciano PFD tai vastaavaa ja E/WD näytöissä lukee Malfunction moneen kertaan, ennen tätä ei ole tapahtunut. Paneelin olen asentanut pariin kertaan uusiksi, mutta ei auttanut ongelmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PFD näyttöön jää lukemaan Marciano PFD tai vastaavaa ja E/WD näytöissä lukee Malfunction moneen kertaan, ennen tätä ei ole tapahtunut. Paneelin olen asentanut pariin kertaan uusiksi, mutta ei auttanut ongelmaan.

Mullakin tuli samanlainen ongelma jonkun aikaa paneelia (A320) käytettyäni. Ongelma ratkesi, kun kopion paketin mukana tulleen alkuperäisen fssound.dll:n uudestaan modules-kansioon. Kyseinen tiedosto oli korvautunut jollain eri versiolla ja tämä versio ei toiminut paneelin kanssa. Eli kokeileppas ensin tuota. Niin ja kun fs valittaa käynnistettäessä tästä moduulista, vastaa kyllä.

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odottaakaapa vaan meidän A320 panua :D...(kauan saatte odottaakkin, mutta kyllä se valmiiksi tulee :D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu juu odotellaan, mutta tässä odotellessa tarttis apua :D

EDIT: Niin joo, mulla toi FSSOUND.dll ei valita mitään alussa(ei ole edes oldmodules systeemsissä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite päivitin tuon panelin äsken ja toimii moitteettomasti (minullakin paneli vähän oikkuili, muttei enää). Imuroin ensin Ericin sivulla olevan patchin sekä asensin FS9:n cd:ltä (2. cd) löytyvän gps_export.dll:n ja korvasin Ericin panelin mukana tulleen. Tuo gps_export,dll tulee olla nimen omaan alkuperäinen, muuten ei toimi! Kokeilepa (jos et ole jo kokeillut), että toimiiko...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haeppa AirbusGaugeConfig.cfg tiedosto Marcianon kotisivulta, minulla ainakin se korjasi ongelman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haeppa AirbusGaugeConfig.cfg tiedosto Marcianon kotisivulta, minulla ainakin se korjasi ongelman.

Onko tuo Airbus Gauge Config vielä saatavilla jostain, kun ei meinaa löytyä mistään ja Marcianon kotisivujen linkkikään ei toimi :'(? Panelini olisi tuota vaille valmis :-\.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiljaisuudesta päätellen vaikuttaa siltä, ettei löydy, joten voisiko joku paneelin omaava, ystävällisesti lähettää Airbus Gauge Config.cfg nimisen tiedoston (pitäisi löytyä Gauges -kansiosta) vaikka mun MSN sähköpostiin mikä löytyy tuolta profiilista.

Olisi hienoa jos joku vaivautuisi :)!

EDIT: Ei tarvitsekaan! Kyseinen filu tulee Aerodesingin A318 paketissa mukana ja sain sen sieltä ;). Hyvin toimii :thmbup:!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään