Guest kalleb

SAS:n AI Liikenne

16 viestiä aiheessa

Terve,

olen tässä innokkaasti lataillut Suomeen sceneryt ja maailmalle. Latasin PAI:n sivuilta kaikki mahdolliset lentoyhtiöt ja asensin ne.

Sitten siirsin itseni Helsinki-Vantaan (upealle! :o ) scenerylle. Katselin ympärilleni hetken... sieltä puuttui jotain...kunnes tajusin kuin salama kirkkaalta taivaalta...SAS, tuo skandinaavien ja svedupellejen lahja maailman lentomaailmalle ;D . Tarkistin vielä PAI:n kirjaston, FSN tiedostokirjaston ja kookletin, mutten löytänyt yksiäkään AI plaaneja SAS:lle. FSN tiedostokirjastosta löysin kyllä jonkun Scandinavian AI plaanit, mutta lisääkö tuo Suomeen liikennettä? Kysyisinpä vaan, että onko maksullisten AI lisäosien lisäksi mahdollista saada SAS:n lentokoneita toheloimaan Suomen ilmatilaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kiitos vaan vastauksesta.

Ja tässä nyt kun vaivaiduin tänne kirjoittelemaan, onko Most Realistic AI Trafficin paketit yleensä parempia kuin PAI:n? Jos vaikka vertaillaan Finskillä. Eli kumpia itse suositte?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla on noi MRAI:n aikataulut käytössä.. Niillä on suurempi lentoyhtiöiden kirjo ja mun mielestä tarkemmat aikataulut..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nyt tuossa katseskellut tuota MRAI installeria, mutta mieleeni tuli kysymys. Kun olin valinnut SAS:n asennuspaken tuli virheilmoituksi (not .air file found). No tuo ei haittaa. Sen sain korjattua.

Nyt minulla ei tule enää mitään virheitä mutta miksi minun kaikki SAS:n koneet eivät näy siinä aircraft valikossa? Katsoin että kaikki koneet on oikein asennettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt minulla ei tule enää mitään virheitä mutta miksi minun kaikki SAS:n koneet eivät näy siinä aircraft valikossa? Katsoin että kaikki koneet on oikein asennettu.

Osasta koneista on varmaankin aircraft.cfg:stä määritetty, että ne ei näy valikossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enää ei siis tule mitään virheilmoitusta?

Ootko kokeillu laittaa siihen hakusysteemiin jonkun toisen hakusanan, kuten SAS tai Scandinavian? Siis ihan riippuen siitä, että mikä sulla on siinä "defaulttina"..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä tajuu mikä on. Olen yrittänyt niitä aircraft.cfg:tä koluta, sen verran kun niistä ymmärrän. Ja mitään virheitä kun ei todellakaan tule. ???

Osasta koneista on varmaankin aircraft.cfg:stä määritetty, että ne ei näy valikossa...

Oiskos toi vaikee homma neuvoa tämmöselle pahville? :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oiskos toi vaikee homma neuvoa tämmöselle pahville? :-[

No kun mäkään en nyt tähän hätään nalleissani muista. Kari saa selittää kunhan huomenna herää. Se on meillä hoitanu perinteisesti nuo aircraft.cfg-jutskat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jup, jup.

Taidan kuitenkin pistää Ultimate Trafficin tilaukseen...eihän tuolla hesa-vantaalla näy edes md-11. :( Eikä noi SAS:sit tunnu toimivan joten vois homma tollasen maksullisen missä on kaikki... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

vastaus tähän kysymykseen löytyy..

www.mostrealisticai.com

Ei muuta kuin latailemaan sieltä plaanit ja sitten netistä koneet ;)

Alkoi kiinnostamaan tämä MRAI.

PAI:n tekemät plaanit on helppo asentaa :D, mutta MRAI on minulle vaikeampi.

Imuroin sieltä SAS:n plaanin, niin asennetaanko ne txt-tiedostot Ttoolsia käyttämällä. (on siellä sivuilla ohjeita, mutta???).

Mitä tarkoitat sillä, että (ja sitten netistä koneet)?

Tuota URL osoitetta klikkaamalla alkaa sivun lataus, joka tuntuu kestävän, niin kauan, että kerkiää juomaan ainakin parit kahvit, eikä se vieläkään aukea ja minulla on sentään laajakaista.

p.s. Eikö simulaattorilentäjät saa nauttia muuta kuin nalle-juomaa? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkoi kiinnostamaan tämä MRAI.

PAI:n tekemät plaanit on helppo asentaa :D, mutta MRAI on minulle vaikeampi.

Imuroin sieltä SAS:n plaanin, niin asennetaanko ne txt-tiedostot Ttoolsia käyttämällä. (on siellä sivuilla ohjeita, mutta???).

Mitä tarkoitat sillä, että (ja sitten netistä koneet)?

Tuota URL osoitetta klikkaamalla alkaa sivun lataus, joka tuntuu kestävän, niin kauan, että kerkiää juomaan ainakin parit kahvit, eikä se vieläkään aukea ja minulla on sentään laajakaista.

p.s. Eikö simulaattorilentäjät saa nauttia muuta kuin nalle-juomaa? ;)

Kyllä, TToolsilla asennetaan plaanit. Tuo "netistä koneet" tarkoittaa sitä, että sinun pitää imuroida ko. plaaneja käyttävän yhtiön koneet ja paintit esim. PAI:n sivuilta ja asentaa ne Aircraft kansioon. Joudut tekemään myös tarvittavat muutokset Aircraft.txt:hen. Kun muutokset on tehty, niin napsautat TToolsissa Compile, jolloin plaanit päivittyy *.bgl tiedostoon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, TToolsilla asennetaan plaanit. Tuo "netistä koneet" tarkoittaa sitä, että sinun pitää imuroida ko. plaaneja käyttävän yhtiön koneet ja paintit esim. PAI:n sivuilta ja asentaa ne Aircraft kansioon. Joudut tekemään myös tarvittavat muutokset Aircraft.txt:hen. Kun muutokset on tehty, niin napsautat TToolsissa Compile, jolloin plaanit päivittyy *.bgl tiedostoon

Kiitos!

Täytyypä kokeilla! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa ei TToolsilla tarvitse asentaa noita plaaneja, sillä MRAI:lla on oma installeri, joka on erittäin kätevä tuossa asennusprojektissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään