Guest Athlonisti

Project Ai asennettu.

20 viestiä aiheessa

Asennin sen PAi:n ja tein sen niin, että ensin otin sen installerin ja sitte joka ikisen lentoyhtiön. Sitten extractoin sen installerin omaan kansioon ja sinne lähistölle kaikki lentoyhtiöt, mitä ikinä sivulta löyty! (imppaamiseen meni aikaa jotain 15 min max) Sitte käynnistin installerin ja valihin kaikki ne imppaamani lentoyhtiöt. Se asensi ne ja siinä meni melkein yhtä paljo aikaa, ku imppaamiseen. Sitte käynnistin FS:än ja menin helsinkiin. En kyllä jaksanu lennellä ku 15 min, mutta silti vaikutti siltä, että kaikki ne PAi:n koneet on static sceneryä, ettei ne liiku.

Olenko väärässä? Onko jokaisella asentamallani lentoyhtiöllä omat lentosuunnitelmansa vai miten? Ne defaultit koneet (es. World Travel lähti kyllä heti johonki) Johtuuko se, että ne asentamani koneet ei tunnu liikkuvan ehkä siitä, että lentosunnitelmat ovat siinä mielessä realistisempia, että ne ei koko ajan vaan tule ja mene vaan ne voi olla kauemmankin aikaa paikollaan. (?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri näin. Ne koneet lentää oikeiden aikataulujen mukaan oikeisiin kohteisiin oikeilla koneilla. Jokaisella yhtiöllä on tietenkin omat aikataulunsa ;D

Pysähdy vaikka hetkeksi EFHK:n platalle ja näet, että kyllä siellä liikettä tapahtuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimii. :D Mutta oletko sinä poistanut default-koneet?

Ootko mitään muita koneita asentanut AI-Trafficiksi nuiden Airlinereiden ja Cargojen lisäksi? Esim. Commercial Aircraft?

Voiko muuten niitä liikenteen käyttämiä koneita poistaa siitä select aircraft-listasta, ettei niitä voi itse käyttää lentämiseen vai vaikuttaako se heti siihen AI-traffic:iin jotenki?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teitkö myös orginaalin liikenteen poiston? Siihenkin löytyy paketti PAI:n sivuilta. GA liikenntettä varten on myös olemassa paketti, joka muuntaa niiden kutsut kunkin maan tunnuksille ja siten paremman kuuloiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimii. :D Mutta oletko sinä poistanut default-koneet?

Ootko mitään muita koneita asentanut AI-Trafficiksi nuiden Airlinereiden ja Cargojen lisäksi? Esim. Commercial Aircraft?

Voiko muuten niitä liikenteen käyttämiä koneita poistaa siitä select aircraft-listasta, ettei niitä voi itse käyttää lentämiseen vai vaikuttaako se heti siihen AI-traffic:iin jotenki?

Olen poistanut. Ei niitä landmarkkeja ja orbitteja jaksa katsella! Ei tuosta select a/c listasta voi suoraan poistaa, mutta jos poistat simun aircraft-kansiosta ko. koneet, niin eipä toimi enää AI-trafiikki sen jälkeen.

Edit: Niin ja on minulla Suomen ilmavaivojen AI-paketti asennettuna ja itse väsäämä charter-ai paketti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko ne defaultit koneet poistaa sen jälkeen ku ne oikeat lentoyhtiöt on asennettu vai olisiko se pitänyt tehdä ennen sitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En viitsinyt tehdä uutta aihetta joten tuli vaan mieleen kun olen helsinki vantaalla ja olen parkissa ensin lähtee muuta finski liikenteeseen jonka jälkeen kaikki koneet häviävät kuin tuhka tuuleen

Ja vielä että ennen efhk afcad filen asentamista siellä oli paljon md-11, mutta ei ole enää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä poistin nuo default lentoyhtiöt manuaalisesti. Poistin myös defu 777,747,MD83,Dash8 kansiot kokonaan ja hyvin on AI-pelittänyt, eikä enään näy yhtään landmarkia...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin poistaa ne sen installerin ja general default air traffic removerin kans, mutta ne on edelleen liikenteessä.

Mitä teen väärin? Onko ne muuten manuaalisesti vaikea poistaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos sulla on FS2004 ja haluat kaiken oletus-AI-liikenteen pois, niin se käy helposti. Muutat vaan \Scenery\World\Scenery -kansiossa olevan traffic030528.bgl -tiedoston päätteen vaikka BAK:iksi tai siirrät sen muualle talteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten hyvä, mutta samalla hävis cessnat, piperit, ja baronit.

Pystyistkö niitä defaultteja poistaan siten, että nuo pikkukoneet jää? Ne ei haittais yhtään....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko esim. tuota PAi:n pakettia päivittään sen installerin avulla siten, että kerää siihen muita liikennepaketteja eli pystyiskö siihen keräämään lisää liikennettä vai pitääkö tehä kokonaan uus blg.?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten hyvä, mutta samalla hävis cessnat, piperit, ja baronit.

Pystyistkö niitä defaultteja poistaan siten, että nuo pikkukoneet jää? Ne ei haittais yhtään....

Poista se traffic.bgl jonka Esa äsken mainitsi ja lataa PAI:n sivuilta se Default General Aviation Traffic installeri.. ja jos siinä on joitain koneita joita et halua (esim. mulla Emerald Harbor Air:in ja Landmarkin Cessna Grand Caravan ja Cessna Caravan Amphibian) niin poistat ne vaan sieltä PAI:n traffic.bgl:in aircraft.txt:stä ja flightplans.txt:stä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko esim. tuota PAi:n pakettia päivittään sen installerin avulla siten, että kerää siihen muita liikennepaketteja eli pystyiskö siihen keräämään lisää liikennettä vai pitääkö tehä kokonaan uus blg.?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pystyy. Jos käytät FS2004:ää, niin installeri tekee jokaiselle yhtiölle oman BGL:n. Niitä voi lisäillä omaan tahtiin lisää.

EDIT: Myös FS2002:een voi lisäillä uusia paketteja pikku hiljaa (ettei tule väärinkäsityksiä)

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä jos se liikenne ei ole .pai-päätteinen. Voiko tuolla installerilla asentaan muidenki projekteja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkseni ei pysty, mutta en mene tästä tiedosta takuuseen, en ole itse kokeillut..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei. PAI installer asentaa vain PAI-paketteja. Mutta mikään ei estä tekemästä sen lisäksi muuta AI-liikennettä vaikka ihan TrafficToolsilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään