Guest Spetsnaz

Eurowings pro Atr 42/72

19 viestiä aiheessa

Mitä kokemuksia teillä on tuosta eurowings pro:n atr 42/72 koneesta ( www.simmarket.com)? Kannattaako tilata? Ja jos tilaa, niin miten se tapahtuu? Siellähän luki jossain download? Ja toimiiko tuo FS2004:ssa hyvin? Olen kuullut että siihen on saatavilla jotain päivityksiä... Ääh, kertokaa mitä tiedätte ko. paketista. Kiitos jälleen kerran! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG 737 ohella EW atrain on se toinen lentoväline mihin kosken tätä nykyään.. seuraavana listalla sitten PIC2 FS9:lle luulisin....

Kyllä se ihan hyvin on lentänyt, joitain pieniä bugeja on joidenka kanssa pitää tulla tutuksi jotta voi välttää niitä..

Jostain syystä mulla usein jää ulkoinen generaattori kyljelle kiinni kun ilmassa on.. :I

Siihenkin joku taiteilu auttoi kun vaan muistais mikä ... hassua kyl :>

Oliskohan vissiin paras atrain?

Ei niitä kovin montaa ole FS9:lle tarjolla..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simmarketin sivuilla on kyllä ohjeet miten toimia, lähes kaikki maksutavat käyvät. Itse luottokortittomana olen käyttänyt yksinkertaisesti pankkisiirtoa, iban-koodin kanssa kulut jäävät kolmeen euroon. Noin viikko siinä kuluu, eli tilaat, maksat odottelet, lataat, asennat ja räkänä taivaalle. Kaikenlaisia mutkia on ollut tilaillessa matkassa, mutta hy´vin se loppujen lopuksi sujuu.

P.S. Carenadon Cessna ja Piper tarjouksessa - jos ottaa molemmat yhteishinta on 25 euroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan täällä tiedosto kirjastossakin atr yksi (vai onko kaksi?) jossa on paneeli ,mutta se on omasta mielestäni varsin huono ,eikä siinä ole finskin painttia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja olen jo aiemmin kehunut näillä sivuilla Castanerin ilmaista ATR-72:sta, noin kuukausi sitten se ilmestyi huonommalla mutta päivitetyllä paneelilla avsimiin - nyt ovat mittarit taas kohdallaan. Uskaltaisin väittää, ettei paljoa jää jälkeen maksullisista vastaavista.

Finskin värejä siihen ei saa, mutta useita eurooppalaisia kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simmarketissa luki tuo tuossa alapuolella. Eli mitä nuo kaikki lyhenteet tarkoittavat? Eikös tuo ole pankkisiirto? ???

Bank Transfers

You can make bank transfers to us. When you proceed to the checkout select the Bank Transfer payment option, and follow the payment option information carefully. You must ensure that all bank charges are covered by you, e.g. that the total amount of the order is fully credited to our account.

Our Bank Details :

Account Owner: Miguel Blaufuks

Bank Name: Deutsche Bank, Mainz, Germany

Account # 0813808

BLZ # 550 700 24

IBAN: DE93 5507 0024 0081 3808 00

BIC: DEUTDEDBMAI

SWIFT: DEUTDEDBMAI

Reference: Your Order Number

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljon tuo sitten tulisi kaiken kaikkiaan maksamaan?

Mitäs tuo tarkoittaa--> Delivery method - CD service- shipped by simmarket (+15.00EUR)? ???

Paljon kysymyksiä... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just nuo koodit tarvitset, vastaanottajan nimi eli tuo Blaufuks, printtaat vaikka nuo koodit ja kyllä pankkineiti huolehtii lopusta. Sit se on korkeemmas käres...

Ja ihan ilman luottokorttia!

Ai niin, se cd-palvelu on niille joilla ei ole nopeata nettiyhteyttä, paketin joutuu itse imuttamaan, mutta ei siitä 15 euroa kannata maksaa, saahan sen tiedoston kouluun, kaverille jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mikäs tuo sitten on ---> Delivery method: Direct download? Siinä on siis nuo kaksi valintaa Delivery method: Direct download tai CD service-shipped by simmarket (+15EUR).

Eli kumpi mun sitten kannattaa valita? mulla ei sitten ole mitään nopeata nettiyhteyttä, vaan ihan modeemi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Direct download on se helpompi tapa, tiedostot on muutamia kymmeniä megatavuja eli modeemilla ei oikein luonaa, ota kaveris koneelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuo jälkimmäinen jos haluat sen postin kautta, ja ensimmäinen on suora lataus, mutta modeemilla tuo lataus kestää tosi kauan, taitaa 2 tuntia mennä , about ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se haittaa on mulla kuitenkin kiinteähintainen yhteys, joten voinhan laittaa sen vaikka yöksi lataan. Mutta miten se maksu tapahtuu, pystyykö latamaan ilman luottokorttia?? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh maksaminen onnistuu hyvin Visa/Visa Electronilla. Syötät vaan omat tiedot sinne ja yleensä jos on netti ostot tiedossa kannattaa varmistaa näkyykö explorer palkin vasemmassa alakulmassa "munalukon" kuva yleensä se tulee näkyviin kun rupee suorittamaan maksua, jos näkyy maksaminen on turvallista ja voi huoletta suorittaa henkilötietojen lähetyksen/maksamisen. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No justhan mie sanoin jotta mäne niihin koodien kanssa sinne pankkiin ja annat rahat neitille niin se huolehtii, ei luottokorttia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu juu, edellinen kirjoittaja vaan puhu visasta, niin ilmoitin ettei ole semmoista. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään