Guest ToniH22

Milton Shupen uusi Aero Commander 500 tulossa fs2004?

12 viestiä aiheessa

Miltonin koneet ovat aina komeita, minun mielestäni heikoin lenkki on edelleen paneeli. Jos noihin paketteihin saisi mukaan tyylikkäimmät paneelit, olisivat ne aivan huipulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niimpä ohan nuo aika hutasemalla tehdyn näköset. Mutta empä sen ihmeemmin arvostele, kun en itse saisi edes tuollaistakaan paneelia aikaseksi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jumakauta mix ne ei voi tehdä 680FL:ää!Kysyy naula päässä oleva

pygmi >:(

Aina vaan nuita pätkä commandereita ja vanhoja niistä!!Mää haluun

shriken mis on kääntyvät päätelineet ja sit sen pitkän commanderin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai satana ku unohtu et jos noi on tekemässä 500:sta commanderia

niin heti re-paintti OH-ACA:sta?Vai mitä?? :P

T:Jukka

PS:Siihenkin sekaantuneena?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

???

Tota... kertokaas taas... minä ainakin latasin AC680:n( suositeltiin threadissa "suositelkaapas potkurivehjettä"), jolla olen fs2004:ssä muuten tehnytkin varmaan 15 viimeistä potkurilentoani, hyvä paneeli - on ainakin fs2004 sopiva... puhunko nyt ihan eri asiasta kuin te?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

???

Tota... kertokaas taas... minä ainakin latasin AC680:n( suositeltiin threadissa "suositelkaapas potkurivehjettä"), jolla olen fs2004:ssä muuten tehnytkin varmaan 15 viimeistä potkurilentoani, hyvä paneeli - on ainakin fs2004 sopiva... puhunko nyt ihan eri asiasta kuin te?

Niin siis Sebastian tarkoitti varmaankin sitä, että ne Miltonin ja kumppaneiden paneelit eivät graafisesti ole mitään mestariteoksia. Toimiviahan ne kyllä on, mutta voisivat olla siistimmän näköisiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis Sebastian tarkoitti varmaankin sitä, että ne Miltonin ja kumppaneiden paneelit eivät graafisesti ole mitään mestariteoksia. Toimiviahan ne kyllä on, mutta voisivat olla siistimmän näköisiä...

Moikka.

Hyviä ne on, elkää aina narisko pikkujutuista. Nehän pelaavat ja ainakin 2D panelit ovat minusta hyvin tehtyjä. 8) ;D VC:t saa minun puolesta tunkea öööö, no joo. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

Hyviä ne on, elkää aina narisko pikkujutuista. Nehän pelaavat ja ainakin 2D panelit ovat minusta hyvin tehtyjä. 8) ;D VC:t saa minun puolesta tunkea öööö, no joo. ;D

Nooo, en minä narisekkaan. Onhan nuo Miltonin & co. koneet ehdottomasti freeware-huippua, ja hakkaavat monet payware-koneetkin. MUTTA, siltikään en luovu siitä OMASTA mielipiteestäni, että ne paneelit on noiden pakettien heikoin lenkki. Ne on vähän kökön näköisiä. Mutta toisaalta hattua täytyy nostaa pojille siitä, että eivät ole lähteneet yrittämäänkään photorealistista paneelia, kun ilmiselvästi ei liikaa kuvia ole ollut tarjolla. Kaikista kauheimpia on sellaiset yhdestä huonoresoluutioisesta valokuvasta tehdyt äärimmäisen suttuiset paneelibitmapit, joka ei sovi yhtään mittareiden teräviin grafiikoihin. Näitä näkee aivan liian usein. Sellainen kun jossakin koneessa on, se lähtee välittömästi maatakiertävälle radalle meikäläisen koneelta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooo, en minä narisekkaan. Onhan nuo Miltonin & co. koneet ehdottomasti freeware-huippua, ja hakkaavat monet payware-koneetkin. MUTTA, siltikään en luovu siitä OMASTA mielipiteestäni, että ne paneelit on noiden pakettien heikoin lenkki. Ne on vähän kökön näköisiä. Mutta toisaalta hattua täytyy nostaa pojille siitä, että eivät ole lähteneet yrittämäänkään photorealistista paneelia, kun ilmiselvästi ei liikaa kuvia ole ollut tarjolla. Kaikista kauheimpia on sellaiset yhdestä huonoresoluutioisesta valokuvasta tehdyt äärimmäisen suttuiset paneelibitmapit, joka ei sovi yhtään mittareiden teräviin grafiikoihin. Näitä näkee aivan liian usein. Sellainen kun jossakin koneessa on, se lähtee välittömästi maatakiertävälle radalle meikäläisen koneelta...

Olen aivan samaa mieltä. Ei ikinä kannata lähteä tekemään fotorealistista paneelia, jos ei ole todella tarkkoja valokuvia, eikä tarkoitusta tehdä paneelia sillä tavalla, että tehdään "pala kerrallaan", ja hiotaan jokaista pientä kohtaa. En usko, että olisi mahdollista tehdä hyvännäköistä fotorealistista paneelia niin, että ainoastaan pannaan siihen bitmappiin valmis fotorealistinen kuva kokonaisuudessaan, ja sen päälle sitten mittareita. Siitä saadaan ainoastaan kaikkein huonoimmat tulokset, mielestäni.

Toimivuus on aina ollut hyvä kun puhutaan näiden koneiden paneeleista. Mitä minä tarkoitin oli niiden ulkonäköään. Ei se maailman suurin asia ole (eikä tunnu hyvältä haukkua freewaretuotantoa), ja Miltonin teokset ovat aina olleet huippuluokkaa. Mitä minä meinasin oli vain sitä, että jos mukana olisi myös nätti 2d-bitmappi, kone olisi ollut tositositosi hyvä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu,ei pdä haukkua yhtään!On nuo pätkä commanderit visuaalisesti

sen verran komeita.Paneelit menettelee siinä ohessa?

T:Jukka

PS:Ku ne ryökäleet tekis sen pitkän commanderin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

Pakko tunnustaa, että olin väärässä noitten paneleitten kanssa. Tarkempi tutkiminen osoitti että on niissä vähän vielä viilaamisen varaa. Tulin antaneeksi tuon lausunnon fs2002:n ja ison Commanderin pnl perusteella.

Se on muuten hieno, tässä kuvassa. Ulkoa ja sisältä, missä ollaan ? Vastaus illalla.

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään