Guest kivelak

AVSIMista poimittua

9 viestiä aiheessa

Kopioi FS9.CFG talteen.

Avaa FS9.CFG muistiossa.

Etsi rivi DISPLAY.Device.NVIDIA GeForce4 Ti 4200.0

Muuta se DISPLAY.Device.NVIDIA Drivers on Win2K/XP

Tallenna ja testaa simun toiminta.

Tuon rivin avulla simun pitäisi pystyä määrittelemään asiat joihin näytönohjain ei pysty, eikä simu niitä yrittäisi työstää. Testaamaan en ole päässyt tuota, mutta äkkiäkös sinä meille kerrot auttoiko. Ja tämä siis Nvidian vanhemmille korteille Windows2000 tai XP käyttiksissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[nopea tutkimus]

Fs9.cfg:n muokkaaminen em. tavalla palauttaa FS:n default grafiikka-asetukset ja muuttaa näyttötilan 16-bittiseksi, joka "nostaa" frameja jonkin verran.

[/nopea tutkimus]

Edelleen PMDG:n bojoinkilla ja simflyersin KLAX-scenellä framet n.13-16(lukittu 20:n).

P.s. FS9.cfg on piilotettu seuraavaan paikkaan. C:\Documents and Settings\[käyttäjä.tietokone(esim. matti.kotikone)]\Application Data\Microsoft\FS9\fs9.cfg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saman ohjaimen omistajana seurasin tuota threadia vähän pidemmälle alkusyksystä vakuututtuani siviilisimuilun autuudesta CoF:n myötä. Yksi vastauksista on tieteellisellä tarkkuudella perusteltu väite, että ei ole vaikutusta. Siihen cfg:hen voi sen vastauksen perusteella kirjoittaa ohjaimeksi vaikka Lycoming ja tulos on sama eli ei mitään. Minulla ei muutoksia, alun ongelmat liittyivät anti-aliasingiin ja silloiseen ndivian ajuriin. 53:n nosti fps:aa selkeästi.

Paitsi tietysti tuo edellinen havainto default-asetuksiin palautumisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siihen cfg:hen voi sen vastauksen perusteella kirjoittaa ohjaimeksi vaikka Lycoming ja tulos on sama eli ei mitään.

Johtuen siittä ettei Lycoming ole Display.cfg:ssä määritelty(eikä Ti4200). Mutta Display.cfg:stä löytyy seuraava:

;----------------------------------------------------------------------

; NVIDIA Drivers on Win2K/XP

;----------------------------------------------------------------------

[nv4_disp.dll]

Disable=1

[nv4_disp.dll.1]

MinDriverRev=5.13.01.1241

Disable=2

Ja tuon kokeileminen kestää about 5min, jos minulla olis Ti4200 koittaisin varmasti itse, jos kerran joku sanoo että noin helpolla saa lisää potkua. Eipä siinä mitään menettäis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tuon kokeileminen kestää about 5min, jos minulla olis Ti4200 koittaisin varmasti itse, jos kerran joku sanoo että noin helpolla saa lisää potkua. Eipä siinä mitään menettäis.

Unohdin mainita, että minulla on Ti4200 käytössä. Enkä huomannut pikaisella testauksella tuon vaikuttavan frameihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään