Guest Staok

AI ongelma!

7 viestiä aiheessa

Jostain syystä mulla ei noi AI koneet näy vaikka slideri on täysillä ja PAIn finskin paketti asennettu?? missä ongelma?

Niin ja simu oli FS2002

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin EFHK:lla pitäisi näkyä Finskin koneita. Tarkistappa Flightplans.txt tiedostosta onko siellä plania EFHK:lle ja mihin aikaan, huomaa myös että ajat ovat GMT.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja simu oli FS2002

Katsoppas, että sieltä FS2002aircraft juuresta löytyy seuraavat tiedostot (pakollisia AI-liikenteen toimivuuden kannalta FS2002:ssa)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kato että noissa Flightplans, Aircraft ja Airports löytyy oikeet tiedot. Kato myös et sen paketin mukana tulleet koneet on Aircraft kansiossa. Sitte katot et se Traffic_PAI.bgl on siellä scenery kansiossa. Sitte ajat sen TrafficCompl...... ja restarttaat FS:n. Ilmotteleppa jos ei senkään jälkeen toimi !!!!!!

T.Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kato että noissa Flightplans, Aircraft ja Airports löytyy oikeet tiedot. Kato myös et sen paketin mukana tulleet koneet on Aircraft kansiossa. Sitte katot et se Traffic_PAI.bgl on siellä scenery kansiossa. Sitte ajat sen TrafficCompl...... ja restarttaat FS:n. Ilmotteleppa jos ei senkään jälkeen toimi !!!!!!

T.Kutvis

Fs2002 tukee vain yhtä traffic.bgl-tiedostoa joten kaikki lennot pitää olla samassa traffic.bgl- tiedostossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

default.dp tiedosto näyttäisi puuttuvan, kukaan voisi lähettää kopion siitä mulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

default.dp tiedosto näyttäisi puuttuvan, kukaan voisi lähettää kopion siitä mulle?

Ota se sieltä FS:n CD:ltä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään