Guest oksu88

B752 paneeleja

10 viestiä aiheessa

Tietääkö kukaan freeware Boeing 757-200/300 paneelia missä on myös se matkustamon siipinäkymä ja jos ei, saako sitä mitenkään laitettua normaaliin paneeliin? Ittelläni on käytössä Lonny Paynen 757 paneeli FS2004:seen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkö kukaan freeware Boeing 757-200/300 paneelia missä on myös se matkustamon siipinäkymä ja jos ei, saako sitä mitenkään laitettua normaaliin paneeliin? Ittelläni on käytössä Lonny Paynen 757 paneeli FS2004:seen.

Project OpenSky:n 757:ssä on VC:ssä näkyvissä siipi, eli menet vain vc:hen ja liikutat näkymän siiven kohdalle..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä puheenollen, oli joskus puhetta että tuo lds 767 ilmestyisi 757 versio. Onko siitä kuulunut mitään uutta. Itse olen hieman pihalla simuilusta tällähetkellä, kun on muuta joka tällähetkellä täyttää tuon päiväkalenterin, vielä 258 eteenpäin.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä puheenollen, oli joskus puhetta että tuo lds 767 ilmestyisi 757 versio. Onko siitä kuulunut mitään uutta.

Taitaa olla työn alla :) Mitään virallista tietoa julkaisun ajankohdasta ei ole, mutta kyllä se sieltä tulloo ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

työn alla...

Tuleeko 757:sta screenshotteja/ muuta tietoa tuolle samalle sivulle ( www.leveldsim.com ), vai laitetaanko ne ihan omalle sivustolleen? Kyselen vaan siksi, että jännityksellä odottelen ensimmäisiä "virallisia" mainintoja -757:n olemisesta työn alla..

Mutta hiljaa hyvä tulee, joten älkää turhaan pitäkö kiirettä!  :)

EDIT: Näköjään www.pic767flyingclub.com -sivustollan onkin jo lyhyt notami asiasta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä puheenollen, oli joskus puhetta että tuo lds 767 ilmestyisi 757 versio. Onko siitä kuulunut mitään uutta. Itse olen hieman pihalla simuilusta tällähetkellä, kun on muuta joka tällähetkellä täyttää tuon päiväkalenterin, vielä 258 eteenpäin.

[ attachment removed / expired ]

En räjäyttäisi pinkkaa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En räjäyttäisi pinkkaa  ;)

Joo, en minäkään. Pistäisin Paulinowin itse ottamaan kulmasta kiinni vilkuttamaan mummolle ;D

Sori, jatketaan aiheesta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään