Guest kaitsu

Ongelmia paneeleissa

9 viestiä aiheessa

Mulla on tullut outo ongelma paneeleiden kanssa.

Olen lisäillyt vähän niitä ja näitä simuun. Voiko vaikka muut gauget tehdä hallaa toisille paneeleille? Olen kyllä koittanut asentaa ne uudestaan, mutta ei pelaa.

1. Lonny Payne Boeing 757

Kuvassa olevaa neliön sisällä oleva radio ei pelaa. Ei saa muutettua lukua. Kurssi kyllä toimii.

[ Attachment removed / expired ]

2. Eric MARCIANO Airbus A320 panel

Samanlaista vikaa ilmeneen myös tässä paneelissa. Voin kyllä muuttaa nopeus, korkeus ja muita arvoja mutta paneelissa ei tapahdu mitään. Ainoastaaa keinohorisontissa näkyy arvot. Kuin myös kompassissa. Tuo keinohorisontti näyttää vaan tuota yhtä ja samaa Erikin tunnusta. Ennen se on hävinnyt.

[ Attachment removed / expired ]

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1. Lonny Payne Boeing 757

Kuvassa olevaa neliön sisällä oleva radio ei pelaa. Ei saa muutettua lukua. Kurssi kyllä toimii.

Ja readmet ja manuaalit on luettu ja muutokst tehty, eikö? ;) Itse itseäni lainaten:

aircraft.cfg tiedostosta pitää tarkastaa/muuttaa seuraavat jutut:

[Radios]

Nav.1= 1, 0, 1

[Flaps.0]

system_type= 0

[Flaps.1]

system_type= 0

[Flaps.2]

system_type= 0

[autopilot]

autothrottle_max_rpm = 96

pitch_takeoff_ga = 12.000

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1. Lisää (korvaa) Aircraft.cfg:hen seuraavat rivit:

[Radios]

// Radio Type=availiable, standby frequency, has glide slope

Audio.1=1

Com.1=1, 0

Com.2=1, 0

Nav.1=1, 0, 1

Nav.2=1, 0, 0

Adf.1=1

Transponder.1=1

Marker.1=1

EDIT: Jahhah, Mikko ehti näemmä ensin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on ongelmia tuon Airbus paneelin kanssa. Asensin sen ja sen FS2004 päivityksen ja tietty tietokannan, niin jostain kumman syystä käynnystyttäessä FS9 on suorittanut laittoman toiminnon ja blaablaablaa. Mitenkäs tämä paneeli saadaan toimimaan?

Edit: Kun vastaan gps_export.dll kysymykseen no, niin simu toimii, mutta kun painaa fmc:n jotain nappia, niin jumii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tee näin tuossa 757 paneelissa, lataa se alkuperäinen TWA juttu simuun, siinä toimii tuo NAV 1 ihan ok, sitten vain vaihdat esim. Finnairin tekstuurit ja modelin ja ola homma toimii.Tosiaan Finskin 757 jutussa tuo paneeli ei toimi, eikä auta edes nuo korjaus jutut, olen sen kokeillut ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on ongelmia tuon Airbus paneelin kanssa. Asensin sen ja sen FS2004 päivityksen ja tietty tietokannan, niin jostain kumman syystä käynnystyttäessä FS9 on suorittanut laittoman toiminnon ja blaablaablaa. Mitenkäs tämä paneeli saadaan toimimaan?

Edit: Kun vastaan gps_export.dll kysymykseen no, niin simu toimii, mutta kun painaa fmc:n jotain nappia, niin jumii.

Minulla oli A320 vähän samanlaisia ongelmia kts.

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=18748

Käy myös Eric Marcianon kotisivulla sillä siellä on korjaustiedostoja bugeihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2. Eric MARCIANO Airbus A320 panel

Samanlaista vikaa ilmeneen myös tässä paneelissa. Voin kyllä muuttaa nopeus, korkeus ja muita arvoja mutta paneelissa ei tapahdu mitään. Ainoastaaa keinohorisontissa näkyy arvot. Kuin myös kompassissa. Tuo keinohorisontti näyttää vaan tuota yhtä ja samaa Erikin tunnusta. Ennen se on hävinnyt.

Minulla auttoi tuohon ongelmaan se, että purin paneelin mukana tulevan fssound.dll:än uudestaan modules-kansioon. Jostain syystä tämä Eric Marcianon paneelin mukana tullut fssound.dll oli korvautunut eri versiolla ja siksi tuli samanlaiset virheilmoitukset kuin sinulla. Ja kun käynnistät fs:n, paina kyllä-nappia, kun kysyy jotain fssound.dll:stä (mikäli et ole lisännyt fs9.cfg:hen tällaista riviä: [OldModules]

FSSound.dll=1)

Tuo gps_export.dll on fs2002:ta varten, joten älä korvaa fs2004:sen tiedostoa. Mikäli olet sen jo tehnyt, kopioi tiedosta fs: cd:ltä (en muista miltä :))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt toimii, kun vähän rukkasin Aircraft.cfg :ia. Pari lentoa takana ja molemmilla kerroilla kaatu simu.

Onko muilla samanlaisia kaatumatauteja tuon paneelin kanssa. Ei oikein uskalla lähteä pidemmälle lenteleen, kun saattaa kaatua kun avaa gps:än tai ihan muuten vaan. Äskön kaatui kun olin laskeutumassa turkuun. 2004 palikka asennettu, mut ei toimi hyvin.

tuota Eric MARCIANO Airbus A320 paneeli ei kyllä oikeen pelaa mulla. *.dll on paikallaa. poistin ja laitoin uudet, mutta silti ei arvot muutu paneelissa.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään