Guest Staok

Hornet friikit huomio!!

10 viestiä aiheessa

Bongasin taas tuon Arrestor Cables ohjelman netistä jolla saa ne kuminauhat lentotukialusten kansille, nykyään payware, MUTTA kun googlesta etsii hakusanalla ArrCab24.zip niin löytyy vielä vanha ilmanen versio kyseisestä unelmasta :D noikun sais kauhavalle jotenkin(eikös sielä semmoset oo IRL)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sit kun vielä jostain sais kunnon Hornetinkin.. Ei mitään leluja, joilla lento-ominaisuudet ovat kuin silitysraudalla..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sunliners nimellä avsimistä sai mun mielestä tähän mennessä parhaan hornetin. Eikö joku hyvä ollut suunnitteilla ja melkein valmiskin? tai näin jostain olen lukenut?

EDIT: Niin ja ei välttämättä tarvii olla hornet laskeutakseen tommoselle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvältähän tuo näyttää, mutta Suomen Ilmavoimilla ei oo Super Hornetteja :-\ :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan ajaa kumminkin asiansa, eikö?

Kyllä tuo minulle ainakin paremman puutteessa kelpaisi! Todella hyvältä näyttää tuo Herhiläinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan ajaa kumminkin asiansa, eikö?

Ei missään nimessä aja!! ;D No kyllähän tuolla voisi pörräillä siihen asti että se Milanin hornetti joskus kenties valmistuu :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei missään nimessä aja!! ;D No kyllähän tuolla voisi pörräillä siihen asti että se Milanin hornetti joskus kenties valmistuu :P

Eikös tuo Milanin Hornetti ole ollut työn alla jo ties kuinka kauan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään