Guest iwn

Default 747 ja 777 vai jotain muuta?

7 viestiä aiheessa

Noita avsimin sivuja kahlatessa tuli mieleen, että onko nuo meljetin ja poskyn Boeingit oikeasti hauskempia kuin MS:n default-Boeingit, että kannattaako vaihtaa - onko vaivan arvoista? Päällepäin ovat paremman näköisiä, mutta VC jää pois ja onko tilalle asiallisia paneeleja? Meljetin sivuilla tosin luvattiin vc-777:aa lähitulevaisuudessa, moottoripellit aukeaa jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eihän se ole niin iso homma imuttaa niitä ja kokeilla onko ne parempia?

Kyllä minä ainakin pidän enemmän poskyn koneista, kuin def koneista. MelJet:n koneet ovat tosi siistin näköisiä, mutta jokin niissä on mistä en pidä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Molempiin def-koneisiin olen asentanut realistisemman lentomallin ja 747:kin mittaa rataa kait oikeaoppisemmin, samoin 777 eli ihan kelvollisia niistäkin saa, tosin 2004:een tehdyt paintit ovat olleet vähän sinne päin toisin kuin noihin poskyn ja meljetin koneisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jumbossa on Pedro Oliveiran versio 2.5 ja 777:ssa Touragd Morassaein .air- ja cfg-tiedosto, näitten asennuksen jälkeen Jumbo ei esimerkiksi kestä täysillä tankeilla laskeutumista ainakaan minun käsissäni ja molemmat ovat ns. tahmeampia ja vähän enemmän sellaisia kuin kuvittelisin niiden olevan, vähän niin kuin G109 ;)josta on kokemusta.

Molemmat tiedostot, tai ainakin Pedron file on avsimissa ja tämä Touragin jossain näistä isoimmista simusivuista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No minä luotan myös default Boeingeihin, tosin kaikkien lentomalleja olen itse viilaillut. Varsinkin default 747 on järkyttävän ylitehoinen. Myös jarrutehot on noissa defaulttina aika hurjia, tuntuu että 747:n pysähtyy kuin formula ykkönen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen FS2004:sta lähti heti nuo default 777-300, 747-400 ja MD-83:set roskakoriin kun asensin simun.

IMO sen verran karsean näköisiä ne defaultit ovat Poskyyn, Meljetin ja FFX:ään verrattuina lentomallista puhumattakaan...

Lennän kuitenkin jonkin verran default GA-koneilla ja helikoptereilla. Niihin M$ on sentään panostanut.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään