Guest Welmu

AI-koneet FS2004:ään

27 viestiä aiheessa

Etsiskelin tuolta tutoriaalipuolelta, mutten löytänyt mitään tähän.

Olen nyt asennellut simuun jos jonkinlaista lisuria, mutta AI-liikennettä ei ole mitään muuta kuin mitä nyt defaulttina tulee.

Mikä olisi paras ja helpoin tapa saada oikeiden lentoyhtiöiden matkustajaliikennettä simuun? Pitäisikö ostaa joku kaupallinen lisuri vai mitä? Eniten kiinnostaisi joku paketti, jolla saisi suuren määrän lentoyhtiöitä mukaan tarvitsematta imuroida jokaista konetta erikseen.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kerran itse et jaksa ruveta koneita erikseen latailemaan ja asentelemaan, niin sitten kannattaa ladata joku maksullinen paketti, ellet ilmaista sellaista mistään löydä.. tietysti, onhan PAI:lla omat pakettinsa, kokeile niitä, jos niistä vaikka löytyisi apua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkeistä. Taidan ensimmäisenä kokeilla Project AI:ta, se vaikutti ihan asialliselta.

Se sen venäläisen tekemä pakettihan taidettiin jo vetää pois jakelustakin, sehän taisi olla laillisuuden suhteen vähän niin ja näin.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen erittäin tyytyväinen Ultimate Traffic ohjelmaan. Ennen sitä oli PAI:n kaikki saatavilla olleet koneet, mutta liikennöintiä oli aivan liian vähän. Itse ohjelma on payware ja itselläni on "kokeilu versio" ;)

Voishan tuon ostaakkin ja tukea tekijöitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs suomalaisia lentoyhtiöitä tosta Ultimate Traffic paketista löytyy ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko päivitys tuossa "kokeilu" -versiossa? ::)

Ville Kutvonen "Mitäs suomalaisia lentoyhtiöitä tosta Ultimate Traffic paketista löytyy ?"

Niin siitä päivityksestä en tiedä, kun latasin omani eri lähteestä. Latasin kyllä sen sivuilla olleenkin tiedoston ja päivityksen, mutta kai sen toimivuus kokeilemalla selviää. ;)

Finnair löytyy ainakin. En ainakaan muista nähneeni muita. Mutta se lentääkin sitten aika kattavasti eri puolille.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siitä päivityksestä en tiedä, kun latasin omani eri lähteestä.

Et haluaisi meillekin kertoa tätä lähdettäsi? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et haluaisi meillekin kertoa tätä lähdettäsi? ???

Eiköhän se wareta :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän se wareta :).

Niin no sama kai se on mistä sen ottaa, kun sen saa sieltä tekijän sivuiltakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei ilmaisena ainakaan saa !? ???

Ei tietenkään. Mutta se on varmaa että kohta alkaa 24: Uusi vuorokausi.

EDIT: Tuli vaan kysmys mieleen, että ajattelin ostaa Fsuipc 3 ja kysyisin että mitä toimintoja siinä on verrattuna ei rekisteröityyn versioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käväisin katsomassa tuota saittia.

Tuolla sanottiin, että '3000+ airports with traffic'.

Mitkä suomalaiset kentät tuossa on valmiina?

Käsittääkseni tuossa voi lisätä itse aikatauluja sellaisillekin kentille, joilla niitä ei ennestään ole?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käväisin katsomassa tuota saittia.

Tuolla sanottiin, että '3000+ airports with traffic'.

Mitkä suomalaiset kentät tuossa on valmiina?

Käsittääkseni tuossa voi lisätä itse aikatauluja sellaisillekin kentille, joilla niitä ei ennestään ole?

- Ville -

Tein pienen kierroksen ja löysin liikennettä seuraavilta kentiltä: EFHK, EFRO, EFIV, EFTU, EFVA, EFVR, EFTP, EFKU, EFJY

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

UT:ssä tulee mukana kotimaisista Finnair ja Air Botnia, joten putkia on niillä kentillä johon nuo lentää. Sitten on GA liikennettä oikein kiitettävästi ympäriinsä, kattaen myös pienempiä kenttiä.

Mul on toi, se on oikein hyvä paketti. Ja sit voi harrastaa myös virtuaalibongausta kun on noi aikataulut :)

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku UT:n omistaja käväistä vaikkapa Kanarian saarten kentillä, vaikkapa Teneriffalla (GCTS) ja Lanzarotella vilkaisemassa, että onko siellä liikennettä ihan oikeasti, vai vain muutama lentoyhtiö (max) paikalla yhtäaikaa?

Kiinnostaisi, kun itse pörrään simulla aika usein tuollapäin ja Ai-liikenne on aika heppoista mm. PAI:n paketit asennettuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Tuli vaan kysmys mieleen, että ajattelin ostaa Fsuipc 3 ja kysyisin että mitä toimintoja siinä on verrattuna ei rekisteröityyn versioon.

Lähinnä rekisteröinnillä saa kaikki säädöt käyttöön. Niitä on niin paljon ettei kaikkia jaksa luetella, mutta tolta näyttää rekisteröity:

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku UT:n omistaja käväistä vaikkapa Kanarian saarten kentillä, vaikkapa Teneriffalla (GCTS) ja Lanzarotella vilkaisemassa, että onko siellä liikennettä ihan oikeasti, vai vain muutama lentoyhtiö (max) paikalla yhtäaikaa?

Kiinnostaisi, kun itse pörrään simulla aika usein tuollapäin ja Ai-liikenne on aika heppoista mm. PAI:n paketit asennettuna.

Joo, no eipä se juuri vakuuttanut UT:ssakaan... tai siis, en tiä paljon siellä pitäisi olla mutta Teneriffalle liikennöi vissii 18 yhtiötä ja Lanzarotelle 13. Teneriffalle sain joskus lauantai-iltapäivästä kymmenkunta konetta yhtäaikaa ja Lanzarotelle vaan muutaman.

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään