Guest Oranki

AFCAD bugi EFHK:lla ???

7 viestiä aiheessa

Niin iltoja !! ;D

Ihmettelen kun olen asennellut tuota AI-liikennettä ja mielestäni olen siinä hyvin onnistunutkin ::) ;D :P. Tuon hesan AFCAD filen kanssa sitten olen säädelly ittelleni silleen että konetyypit/lentoyhtiöt ovat suht koht oikeilla paikoilla. Mutta sitten tulikin eteeni eräs hämäävä ongelma ! Kaikki muut koneet ovat siellä missä pitääkin, mutta GOLDENIN SAAB340:set ovat jossain huitsin nevada porteilla vaikka niiden pitäisi olla siellä kotimaan terminaalin päässä gate 13 vieressä. Olen laittanut haluamilleni standeille ne Goldenair tunnukset mutta ne ovat esim. gate 32 jossa Finskin MD kuuluisi olla. Onko jollain muulla ollut kenties saman tapaista ongelmaa tai osaako joku kertoa tähän oknelmaan ratkaisua !!

T. Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noinniinsa hmmm.. Ootko tehny ite tuon alusta asti, vai oletko ladannut pohjatiedot jostain? Ois kiva nähdä se sinun AFCAD, jotta voisi katsoa paremmin tuota onkelmaa.. Pistätkö vaikka mailiini, laukkanenmarko@jippii.fi niin tsekkaan mahdollisimman pian.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin iltoja !! ;D

Ihmettelen kun olen asennellut tuota AI-liikennettä ja mielestäni olen siinä hyvin onnistunutkin ::) ;D :P. Tuon hesan AFCAD filen kanssa sitten olen säädelly ittelleni silleen että konetyypit/lentoyhtiöt ovat suht koht oikeilla paikoilla. Mutta sitten tulikin eteeni eräs hämäävä ongelma ! Kaikki muut koneet ovat siellä missä pitääkin, mutta GOLDENIN SAAB340:set ovat jossain huitsin nevada porteilla vaikka niiden pitäisi olla siellä kotimaan terminaalin päässä gate 13 vieressä. Olen laittanut haluamilleni standeille ne Goldenair tunnukset mutta ne ovat esim. gate 32 jossa Finskin MD kuuluisi olla. Onko jollain muulla ollut kenties saman tapaista ongelmaa tai osaako joku kertoa tähän oknelmaan ratkaisua !!

T. Kutvis

Onko Golden Airin "parkki Radiukset" sopivat sekä Afcadissa, että Ai koneissa. Ja koneiden mieli portti "GAO"?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

EFHK:n afcad-fileen liittyen, esiintyykö kenelläkään muulla sellaista ilmiötä, että AI-liikenne käyttää vain 15/33 rataa riippumatta tuulen suunnasta?

t: timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuota noin juu minulla on noilla standeillä ne GAO syssyt siinä alueella mut koneet eivät siellä viihdy . Paljon ton radiuksen muuten pitäs olla ? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa minun AFCAD:ssa on kaikki noi määritelty valmiiksi, riittää että muutat koneesi näiden asetusten mukaisiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu Hannes olen kyllä pitänyt muuten tuo sinun filesi mutta olen muuttanut esim FIN1=MD-11 ja FIN2=757 ja .......... Näin olen saanut realistisemman lopputuloksen. ;D Sitä juuri ihmettelenkin kun ennen Goldenit olivat "paikoillaan" nyt eivät ! Mistä johtuu tiedä häntä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään