Tatu Kantomaa

EFRO Readme suomennospyynnöstä....

2 viestiä aiheessa

Olin pari viikkoa lomalla ja näköjään tuo suomennos-topic oli ja meni lukkoon eikä mulla ole avaimia.

Vastaan tässä nyt muutamiin kohtiin omalta osaltani.

* EFROn lumet sulavat automaattisesti, ei tarvitse mitään bgl:iä poistaa tms. Huomautus poistamisesta on Readmessa sen varalta että joku kokee maiseman pyörivän huonosti tms. joten laitoin sen sinne kaiken varalta. Eli jos ja kun lumet näyttävät hyviltä niin antakaa olla, kyllä ne keväällä sulaa. :)

* Suomenkielisistä ohjeista.... oli mielessä tehdä sellaiset. Mutta kun olin julkaisuvaiheessa jo niin väsynyt etten kerta kaikkiaan jaksanut enää alkaa noita kääntämään suomeksi. Englanninkielisestäkin ohjeesta jäi jotain pois, jotka huomasin sitten viikkoa myöhemmin. En selittele tässä mitään, EFRO piti saada julkaistua ennen Joululomaa eikä siinä minusta mitään sen suurempia vaikeuksia ole ollut vaikka teksti onkin vain englanniksi.

* Saamani palautteen perusteella sanoisin että Readme pitäisi kirjoittaa suomeksi, englanniksi, ruotsiksi, italiaksi ja saksaksi joten en nyt olisi siitä samaa mieltä että FISD tekee maisemia pääasiassa suomalaisille.

Vilpittömästi... jos jonkin asian kanssa on vaikeuksia niin kysykää. Kysykää vaikka sähköpostilla. Näinkin on joku tehnyt ja olen yrittänyt auttaa niin hyvin kuin voin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vilpittömästi... jos jonkin asian kanssa on vaikeuksia niin kysykää. Kysykää vaikka sähköpostilla. Näinkin on joku tehnyt ja olen yrittänyt auttaa niin hyvin kuin voin.

Eiköhän tässä ole se ongelma että harva osaa ja viitsii tehdä sceneryitä, ja kaikki muut osaavat tarvitaessa valittaa mistä hyvänsä.. Älä stressaa tuosta. Scene on ilmainen, joku voi tehdä sen suomennoksen jos se on niin tarpeellinen ja lähettää sen lisättäväksi pakettiin. Ei se englanti nyt *niin* mahdoton ajatus ole kielenä, onhan sitä intternetissä joka paikassa muutenkin.

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään