Guest woordi

Airsoft

75 viestiä aiheessa

Moniko täällä porukoista harrastaa Airsoftia

Tässä on tulevan kesän sessioihin hankittu SIG 552 SEALS Akkukäyttöinen tulivoima 800/min. Eiköhän vihulla mene nahka kipeeks ;D

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hemmetti, tätä en nyt jaksa sisäistää.

Kyllä harrastan, sängyn alla Maruin vemppu-M16A1 (Mainos: Myynnissä) ja AK47.

Ei kai joku nyt aijo sanoa että on menossa ESCOBAR:iin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ÄÄH! Kyllä tekis mieli harrastaa softausta, mutta on aika kallista touhua. :-\

Muutamat kaverit harrastaa sitä.

Ilkka mistä ostit ton aseen, nimittäin aika namun näkönen 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ÄÄH! Kyllä tekis mieli harrastaa softausta, mutta on aika kallista touhua. :-\

Muutamat kaverit harrastaa sitä.

Ilkka mistä ostit ton aseen, nimittäin aika namun näkönen 8)

Täältä Joensuusta. Semmottinen liike kuin Fantasiapelit. Koko komeus akkuineen latureineen+2000 kuulaa 375€

Edit: Eihän tätä harrastusta tarvitse heti aloittaa kalleimmalla mahdollisella tavalla. Pistoolin mallisen aseen saa halvimmillaan 65€ (käsiviritteinen) Kaasu toimiset 65-150€ ja sähkö toimiset 85-250€ noin pyöreästi

edit2: Maski 35€-85€ riippuu mallista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo olen harrastanut, mutta se villitys meni ohi. Välillä harmittaa kun piti mennä kaikki aseet myymään, koska touhu sinänsä on todella hauskaa ja kuntoa nostavaa. Aseita on ollut useita mm.

-kaasupistooli sentimeter master

-sähkökonepistooli MP5A3 ja MP5A4

-Sähköllä toimiva tarkkuuskivääri PSG-1, sekä G3-SG1

kaikki maruin valmistamia

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne aseet joilla me harrastetaan softausta tekee hieman suurempaa reikää nahkaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin luulen ettette niillä toisianne ammu :D

Joku softaaja joskus ihmettelikin, että miksi se sotaleikki on intissä sen "aikuisempaa" kuin vapaa-ajalla?

Pojilla on vielä varoitustarrat pysyissä kiinni, ai-ai. Minulla niiden poistaminen on ensimmäinen asia mikä tapahtuu kun ase tulee pois laatikosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin luulen ettette niillä toisianne ammu :D

Joku softaaja joskus ihmettelikin, että miksi se sotaleikki on intissä sen "aikuisempaa" kuin vapaa-ajalla?

Pojilla on vielä varoitustarrat pysyissä kiinni, ai-ai. Minulla niiden poistaminen on ensimmäinen asia mikä tapahtuu kun ase tulee pois laatikosta.

Niin no miten sen ottaa. Meidän peliporukka on 20v-35v, eli aikuisialapsia ;D Mutta kyllä se pelityylissäkin näkyy kun on hieman varttuneempaa. Tai ainakin saunareissu pelinjälkeen ei ihan smurffilimpparin parissa mene.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai et usko vai? No tule kattomaan sit ;D

Seppo tarkotti kyllä varmaan Wannabe Esikuntakomppanian hevosen mainitsemia aseita, jotka on vähän järeempiä kuin nuo teidän muovikuularuiskut. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seppo tarkotti kyllä varmaan Wannabe Esikuntakomppanian hevosen mainitsemia aseita, jotka on vähän järeempiä kuin nuo teidän muovikuularuiskut. ;)

Ahaa.. no sit

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistäkääpä ihmeessä kuvia softauksesta, jos löytyy.

Voin aloittaa itse (ei vain tosin ole softauksesta)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omia kuvia ei taida nyt löytyä, mutta laitetaan tällainen kiva galleria Bielaja Smejert 3-skenaariosta, jossa itsekin olin. Ja yhdessä kuvassakin vilahdan, peräti naamapuolelta ja ilman suojalaseja!

http://koti.mbnet.fi/xmurmeli/Airsoft/Bielaja%20Smejert%203,%205.2.2005/

ESCOBAR:iin olen kameran kanssa menossa, pistän sitten kuvaa sieltä tulemaan jos niitä ehtii paljoa räpsiä. (Myös BS3-kuvia on, mutta vain ennen peliä otettuja. Pelin aikana ei ollut aikaa ja pelin jälkeen oli linssi niin huurussa ettei läpi nähnyt)

EDIT: Ja tässä vielä viimekesäisestä FPJ4:stä pelinjärjestäjien puolesta kuvia ja parit videopätkät: http://fullplasticjacket4.varusteleka.fi/kuvat/index.php

Tuonkin jatko-osaan olen menossa, kamera taasen mukana ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omia kuvia ei taida nyt löytyä, mutta laitetaan tällainen kiva galleria Bielaja Smejert 3-skenaariosta, jossa itsekin olin. Ja yhdessä kuvassakin vilahdan, peräti naamapuolelta ja ilman suojalaseja!

http://koti.mbnet.fi/xmurmeli/Airsoft/Bielaja%20Smejert%203,%205.2.2005/

ESCOBAR:iin olen kameran kanssa menossa, pistän sitten kuvaa sieltä tulemaan jos niitä ehtii paljoa räpsiä. (Myös BS3-kuvia on, mutta vain ennen peliä otettuja. Pelin aikana ei ollut aikaa ja pelin jälkeen oli linssi niin huurussa ettei läpi nähnyt)

EDIT: Ja tässä vielä viimekesäisestä FPJ4:stä pelinjärjestäjien puolesta kuvia ja parit videopätkät: http://fullplasticjacket4.varusteleka.fi/kuvat/index.php

Tuonkin jatko-osaan olen menossa, kamera taasen mukana ;)

Hemmetti että voi aistia tunnelman, kun viellä noin paljon on harrastajia ollut paikalla. Mutta missä ne kuuluisat almgsi astiat on ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RK62 nakuttaa....... heh hieno ase tuo, ja millä pahimmassa tapauksessa oikeasti joutuu sit toimimaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Auts, tuli rannikkojääkäriajat mieleen... ;D Kylmää, märkää ja yleinsä v-käyra korkealla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hemmetti että voi aistia tunnelman, kun viellä noin paljon on harrastajia ollut paikalla. Mutta missä ne kuuluisat almgsi astiat on ::)

You don't know a half of it...

Tosiaan, tunnelma katossa, erityisesti Lekan peleissä. Ikäraja kun on 16 vuotta, poikkeukset suoraan pelinjärjestäjiltä manguttava niin porukkakin on varsin asiallista. Sitten kun on viellä niitä "HC"-pelaajia, esim. tuolla BS3:ssa eräälläkin ryhmällä mm. äänekäs ryhmänjohtaja, punalippu ja vodkapullo mukana ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuo SA/INT -kuva? Ase näyttää RK62:lta, mutta tetsaajien maastopukujen kuviointi ei?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, on inttikuva. Ne on märkäpukuja, joissa on erilainen kuviointi kuin muissa pv:n varusteissa yleensä. Niin ja ase on rk 7.62 tp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään