Guest Dreaman

Uusi Tu-154 Virtuaaliohjaamo ja paljon muuta!

32 viestiä aiheessa

Juuri lähetin koko paketin avsim.com:iin! Taas tuli pieni lahja, venäläisiltä kavereilta! :)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole kokeilut FS2002:ssa, mutta pitäisi toimia. Joku aloitti Tu-144:n noin kolme kuukautta sitten. Tulee ehkä valmiiksi parin vuoden päästä... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa venäläistä rautaa :D Millä tiedostonimellä löytyy? Voit laittaa halutessasi vaikkapa linkinkin suoraan tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

loistavaa 8) !!

Itse olen tykästynyt venäläiseen rautaan... on ne sounditkin vaan niin mahtavat. Ainoa vaan että paketin koko on 50MB, täytynee imuttaa tuo yön aikana...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uijuijuijui! :o Laitankin tuon tulemaan sitten kun tuossa tunnin päästä häivyn koneelta hetkeksi. Toverit, nouskaamme ilmoihin!

Edit: Niin ja tietenkin toivon hartaasti, että tuo toimii myös FS2002:ssa, kun en ole vielä 2k4:ää saanut itselleni kustannettua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella tarkka ja kaunista. Purettuna paketin koko on huimat 164 megaa. Ohjaamon yksityiskohdat ovat todella hyvät sekä tavallisena että virtuaalisena. Ja mikä ihmeellisintä fps ei laskenut maksimiksi asettamastani 30:stä yhtään. Kiitokset mahtavasta koneesta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

terppa

tuota, imutin tuon ja törmäsin ongelmiin.

ensinnä ladattaessa konetta tulee ilmoitus että FS9 ei kyennyt lataamaan/käynnistämään filuja 154_B2S.GAU ja 154_B2COPILOT.GAU

mulla on ne asennettu gauges kansioon ja sitten vielä siihen addon kansiostakin ne löytyy joka on siis siinä gauges kansiossa FS9:n päävalikossa.

Sitten toinen ropleema on että jos koneet on käynnissä ja menee tuon ingenjöörin taululle (sift+2) niin sammuu koneet ja kerta ohjeita en löytänyt en saa niitä enä käyntiin. Muutenkin tuo venäjä ei ihan niin hyvin taivu että kaiken tuosta ohjaamosta ymmärtäis mutta jotain sentään.

btw. tosiaan tuo vc ei juurikaan pudota frameja, on pojat pistäneet laatukoodia näemmä.

kiitokset jos joku ees yrittää vastata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

FS 2002 lataa hyvin koko paketin, mutta koneet seis tilanteesta

aloitettaessa tässä käy niin, että masiinat ei käynnisty. Ykkönen yrittää, mutta sammuu itsestään muutaman sekunnin päästä. Muut moottorit ei edes yritä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Härreguud :o

En kattonu topikkia tarkkaan ja luulin parin ekan kuvan aikana todellakin että olivat oikeita kuvia Putolevin ( :P ) ohjaamosta :D

Kolmannen kuvan maatekstuurit paljasti ;)

On tuo kyllä aivan mahtavan näkönen, pitänee hommata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole kokeilut FS2002:ssa, mutta pitäisi toimia. Joku aloitti Tu-144:n noin kolme kuukautta sitten. Tulee ehkä valmiiksi parin vuoden päästä... :)

Parin vuoden :D ei siinä nyt niin kauaa kuiteskaan mene

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... mutta koneet seis tilanteesta

aloitettaessa tässä käy niin, että masiinat ei käynnisty. Ykkönen yrittää, mutta sammuu itsestään muutaman sekunnin päästä. Muut moottorit ei edes yritä.

Laiskoina päivinääni käynnistän koneet Ctrl+E komennolla. Se toimi tässäkin ohjaamossa. Kokeile niin, että painat yhdistelmää aika pitkään. Masiinat käynnistyvät vuorotellen alkaen vasemmanpuolimmaisesta. Ensin kierrokset nousevät vähän ja pysyvät sillä tasolla melko pitkään kunnes motut saavuttavat käyntikierrokset. Ihmettelin käynnistymisongelmia aluksi itsekin kunnes huomasin toiminnon vain olevan kovin hidas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän voi aiheuttaa, kun lataan koneen valikosta, niin tupolevi putolevi työpöydälle? Eli FS2004 kaatuu!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno on tupolevi! :o

Kuules Aleksi... mikäs on tuo nähtävästi FS 2004 yhteensopiva Pietarin lentokenttä ja mistä löytyy? Myös Moskovan FS 2004 yhteensopivat kentät kiinnostaisi...

Tommi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyykö Tupoleviin manuaalia? Imuroimani paketin mukana ei ollut.

Kyllä semmonen ainakin AVSIMin paketissa oli. Tosin venäjänkielinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä semmonen ainakin AVSIMin paketissa oli. Tosin venäjänkielinen

Minulla ei ole Manuals konsiossa kuin lyhyt TU-154 esite.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei ole Manuals konsiossa kuin lyhyt TU-154 esite.

No, oli siinä toi 26 sivuinen MANAGEMENT ON THE FLIGHT OPERATIONS että kai toi yrittää manuaali olla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nam! Söin juuri mutta nyt tuli taas nälkä kun noita kuvia katsoi.

Heissan, käyn avsim:issa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, oli siinä toi 26 sivuinen MANAGEMENT ON THE FLIGHT OPERATIONS että kai toi yrittää manuaali olla

siis täh?!?mikä hemmetin MANAGEMENT ON THE FLIGHT OPERATIONS?!? tuohan kuullostaa selvältä lontoolta, mut mun paketissa ei tullut kuin kasa kyrillisiä ääkkösiä joita toki osaan lukea, mutten juurikaan ymmärrä. Onko joillakin siis paketin mukana englantia osaava opaskoira?

pamagite menja pazaluista!!!

niin juu ja onko tuo ohjaamomiehistön höpöpötys saatu kaikkialla skulaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseltäni en löydä tätä MANAGEMENT ON THE FLIGHT OPERATIONS manuaalia. Missähän sen pitäisi olla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysyn vieläkin, onko ilmaantunut kaatumista kun lataa koneen valikosta?

Mulla kaatuu FS 2004 heti kun valitsee TU154:n!

Onko mahdollisesta virheen aiheuttajasta ollut havaintoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysyn vieläkin, onko ilmaantunut kaatumista kun lataa koneen valikosta?

Mulla kaatuu FS 2004 heti kun valitsee TU154:n!

Onko mahdollisesta virheen aiheuttajasta ollut havaintoa?

Minulla ei ainakaan ole kaatumista ilmennyt. Liittyiskö tuo kaatuminen jotenkin paneeliin? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään