Guest Nordqvist

Pienoista häikkää tämän simulaattorin kanssa.

7 viestiä aiheessa

Heipä hei!

Aikani puljailin tuon ongelman kanssa, mutta nyt se koitui vasta todelliseksi ongelmaksi! Eli, kun käynnistän flight simulatorin ja lennän noin 10 minsaa, niin fs kaatuu ja kone palautuu windowsiin. Onko kellään rohtoa tähän ongelmaan?Ei oo kiva lentää ku lähtee vaikka kuopiosta hesaan lentämään, niin kerkeää kurkimäen maston kohdalle ja sitten töks!

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mitähän olet asentanut sinne? Mitä olet muuttanut sen jälkeen, kun kaikki toimi kunnolla?

Jokin aika sitten oli esim. avsim.com:ssa rautateille defaultia paremman näköinen tiedosto, joka useille aiheutti tuon tyyppisen ongelman. Samoin jotkut paneelit ja .gau:t aiheuttavat kiitettävästi ongelmia.

Olisiko jostain tällaisesta kysymys?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli sama ongelma tossa vastikään.. Sitten satuin eräänä päivänä avaamaan koneen kuomun ja huomasin että näyttiksen tuuletin oli mennyt rikki ja se ylikuumeni fs:n parissa.. nyt ei ole enää tuota vikaa kun vaihdoin tuulettimen ja näyttis ei enää kuumene..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä asensin Lancairin Legacy:n pienkoneen (oiskos 2000?) ja johan alkoi tällaiset onkelmat. No asennettuani uudelleen koko FS9:n törmäsin samaan ja sitten rupesin nakkelee filuja ulos kunnes löytyi. siitä lienee threadikin jossain ongelmaosiossa. Rankkaa hakua vaan, josei rauta ole syypäänä - silloin se voi olla vielä rankempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minä poistin IFdg:n 767:n ja nyt ei oo kaatuillu ;D

Jos sulla on nVIDIA:n 3d-kortti niin ettet vaan ole asentanut tässä lähiaikoina siihen uusia detoja? Mulla ne uusimmat detot aiheuttivat tommosta + blue screenejä. Vaihdoin takasin 45.23:siin ja ongelmat hävisivät...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sulla on nVIDIA:n 3d-kortti niin ettet vaan ole asentanut tässä lähiaikoina siihen uusia detoja? Mulla ne uusimmat detot aiheuttivat tommosta + blue screenejä. Vaihdoin takasin 45.23:siin ja ongelmat hävisivät...

Sama homma,52.xx sekoitti pahemman kerran ja kaatumatautia ilmeni tämän tästä.Vaihdoin takaisin juuri mainitsemasi detot ja taas pelittää.No tulihan kokeiltua!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään