Olavi Uotila

LIDL-kokemuksia

8 viestiä aiheessa

Varmasti tervetullut kilpailija HOK-Elanto- ja K-ketjun monopoliin (tai siis dipoliin). Käynpä siis itsekin ostamassa halvemmalla ne tuotteet, jotka LIDL-ketjusta ovat saatavilla. Joitain erikoisia kokemuksia on syntynyt, seuraavassa jokunen esimerkki:

Miesten sukkia 7 paria pakkauksessa, edulliseen hintaan. Tarkempi tutkiskelu osoitti, että kädessäni olevassa pakkauksessa olikin jäljellä 6 paria. Joku oli ovelasti pöllinyt yhden parin.

Puoliympyränmuotoinen Kinder-suklaapatukkapakkaus. Ovelasti avattu, ja sisällöstä puuttui kaksi patukkaa. Kannattaa siis katsella tarkemminkin, mitä on ostamassa.

Kirsikkasesongin aikaan: Kaksi venäläistä (tai ainakin venäjää puhuvaa miestä) olivat miehittäneet kirsikkalaatikon. Toinen nosteli laatikosta yhden kirsikan kerrallaan, hyväksyi tai hylkäsi tuotteen. Antoi hyväksymänsä kaverilleen, joka vetäisi varren irti, ja laittoi hedelmän pussiin, heittäen varren lattialle. Säästöä syntyi varmasti...  Näytin myymäläpäällikölle tilanteen. Hän totesi, etteipä ole ennen nähnytkään tällaista.

Ollaanpa siis tarkkoina ostoksia tehdessämme.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan kiva kauppa. Kotikunnassani (jota myös kaupungiksi jotkut kutsuu) ei Lidliä ole,joten silloin tällöin tulee haettua naapurikylän Lidlistä Wallnut-saksanpähkinäjäätelöä...jätskien ykkönen! Onhan siellä muutakin maistuvaa,kuten vastaleivottujen tiskillä mmm...mustikkamuffinsit tai karjalanpiirakat!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä tänään ehtii hakea superedullisia XXL tarjouksia Lidlistä:

Milbona hedelmäjogurtti jättimäisessä 1kg XXL-pakkauksessa vain 1,99 euroa

(normaalisti 1kg pakkauksessa peräti 1,99 euroa)

Tuorepuristettu appelsiini mehu XXL hintaan 1,99e/kg (norm. 2,05e/kg)

Jättisäästöt siis kun hakee isomman erän :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain uutta:

Tänään piti ostamani tulitikkupuntti Korson Lidlistä. Olin kassalla 3, jonka hyllystä etsin tikkuja. En löytänyt, joten kysyin kassalta. Sanoi, että niitä on kassalla 4. Ok, kerroin hakevani sieltä. Ei kuulemma käy, koska vain kassa 4 saa myydä tulitikkuja. Piti siis mennä jonottamaan uudelleen, nyt kassan 4 jonoon.

Kysyin molemmilta kassoilta, mikä tässä on takana. Kumpikaan ei vastannut mitään. Onko täällä joku, joka tuntee aiheen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tunne aihetta, mutta ehkä tulitikut rinnastetaan tupapakkatuotteisiin. Ehkä jopa räjähdeaineisiin :D. Kysyn nyt vain mielenkiinnosta. Vaikka asia ei minulle kuulu, niin mihin tilanteeseen tarvitsit tulitikkupuntin?:)

Itse käytän grillin ja kynttelien sytyttämiseen plasmakaarisytytintä. Toki on aivan eri asia, jos saunan padan ja kiukaan alle laitetaan tuli. Silloin pitää käyttää tuohta ja tulitikkua.

Muokattu: , käyttäjä: Tarmo Kallio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kynttilöiden sytyttämiseen, takan sytyttämiseen...ja WC:n hajuntorjuntaan, ainakin näihin. Joskus myös vanua tikun ympärille, korvakäytävän nuohoamiseen.:-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarmolle, että juuri noihin minä käytän tikkuja, harvoin kun mitään kynttilää tai grilliä tulee sytyteltyä. Mutta kiuas ja vesipata vaatii muutaman tikun viikossa, joten askikin kestää kauan, mutta kyllä puntin kerralla ostan, ei ne vanhene (kai) ja varaston arvokaan ei kovin suureksi nouse. Ja muistaakseni noita tikkuja on pitänyt "tiskin alta" ostaa vaikka Loimaan Prismasta. Paikallisen "liiterin" käytäntöä en muista tai ehkä en ole sieltä tikkuja tarvinnut, kun aika harvoin niitä pitää ostaa minun käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään