5 viestiä aiheessa

Arlandan kentällä 18.7 klo 12:20 bongasin juuri laskeutuneen LN-RKT:n. Vasemmasta siivestä puuttui kärkiosa, mikälie nimeltään kun eihän noissa mitään varsinaisia winglettejä ole. Liekö tippunu matkalle vai otettu syystä/toisesta pois? Kuvaa en ehtinyt ottaa kun olin toisen lähtevän koneen kyydissä. 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuskin nyt sentään tippunut. :)

Mutta ilmankin voi lentää jonkun aikaa, jos on hajonnut aiemmin eikä ole juuri nyt varaosia. Seurauksena lisääntynyt polttoaineen kulutus...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
20 tuntia sitten, Sami Puro kirjoitti:

Tuskin nyt sentään tippunut. :)

Mutta ilmankin voi lentää jonkun aikaa, jos on hajonnut aiemmin eikä ole juuri nyt varaosia. Seurauksena lisääntynyt polttoaineen kulutus...

Pitääkö muuten poistaa silloin toisestakin siivestä, vai kelpaako epäsymmetrinen ratkaisu?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
11 tuntia sitten, Tatu Koiranen kirjoitti:

Pitääkö muuten poistaa silloin toisestakin siivestä, vai kelpaako epäsymmetrinen ratkaisu?

Vain yksi poistetaan ja reikä peitetään.

Seuraavat penaltit tulevat päälle:

‐ Takeoff and approach climb performance limiting weights are reduced by 17 150 kg.

‐  En route performance limiting weight is reduced by 1 768 kg.

‐  Fuel consumption is increased by 1.20 %.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Harmi kun en ehtinyt ottaa kuvaa mutta reikää ei oltu kyllä peitetty. Vähän niinkuin pala otettu pois ja lähdetty ajelemaan. Kone laskeutui muutama minuutti aiemmin. Oli tulossa Chigagosta. 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään