Tuomas T Kettunen

MYYTY: Lightspeed Zulu ANR headset

2 viestiä aiheessa

Myydään Lightspeed Zulu ANR aktiivikuulokkeet normaalilla kaksipäisellä GA-plugilla. Myyn koska kuulokkeet ovat olleet jo tarpeettomana jonkin aikaa: työnantajan puolesta nykyisessä koneessa valmiina Bose A20 (moni pitää Zuluista enemmän kuin Bose X:stä, itse pidän vielä mukavampana kuin A20). Kotelo sekä ohjekirja tulevat mukaan.

Headsetissa aktiivi-melunvaimennuksen lisäksi Bluetooth ominaisuus jonka voi yhdistää puhelimeen ja tehdä puheluita / soittaa musiikkia sekä AUX-liitäntä jolla musiikin toisto sujuu myös. Itse olen käyttänyt enemmän AUX-liitäntää (erinomainen äänenlaatu).

Korva- sekä päälaen pehmusteet sekä mikin suoja on hiljattain uusittu Lightspeedin alkuperäisosilla (lennetty tuon jälkeen n. 100h). Näin ollen kuulokkeet näyttävät ja tuntuvat melko uusilta. Ainoa enemmän kulunut kohta on headsetin kaapelissa: sen musta suojavaippa on rispaantunut "ensimmäisestä mutkasta" n. 5cm matkalta: tämä on tapahtunut headsetin oltua kotelossa johon se on aina käytön jälkeen laitettu. Tämä on kuitenkin vain kosminen haitta eikä vaikuta headsetin käyttöön millään tavalla, ja on helposti fiksattavissa esim. sukalla joka pujotetaan kaapeliin. En ole jaksanut itse fiksata vaan laittanut sähköteippiä päälle jonka päällä vielä vihreä teippi (näkyy kuvassa).

Sijaitsee Malmilla kentän lähellä, saa tulla kokeilemaan.

HP: 390€.

316u34n.jpg       opcjt0.jpg

Features:

• ANR
    Active cancellation over a deep, broad range of low frequency noise.
  • Comfort and Durability
    Weighing in at 13 ounces, extended wear is a pleasure. A thin, low-profile, stainless steel headband helps with cabin clearance and adds durability.
    Magnesium Ear Cups
    Designed for comfort with plush ear seals, the magnesium ear cups extended range performance profile is superior at blocking out high frequency noise.
  • Bluetooth Connectivity
    Full stereo music streaming (A2DP) compatibility allows wireless connection from Bluetooth phones or other devices.
  • Cell/Music Connection
    An integrated control box input allows you to connect a cell phone, music player or iPod for a range of communication options.
  • Front Row Center (FRC)
    A Lightspeed exclusive technology automatically adds a dynamic surround-sound like quality to music.
  • Auto MusicMute
    Receiving radio communications is a snap with MusicMute which automatically decreases a music player by 80 percent, lessening the chance of missing important interactions.
  • Stereo or Mono
    Match audio panel inputs with a quick switch to stereo or mono.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään