Petri J. Tuominen

Lentotaksia puuhataan Joensuuhun

3 viestiä aiheessa

Kaikella kunnioituksella yrittämistä kohtaan,ehdottaisin silti vielä harkitsemaan ,ainakin konetyyppiä. Swearingen kun ei ole maailman helpoin up-start tyyppi,ja Garrett ei ole maailman helpoin voimanlähde,operoitavaksi.  Ankkajulkisuus,tietysti erikseen...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti ihan aiheellinen ehdotus, muutkaan eivät ole täysin vakuuttuneita Metrosta:

 

"At first, we started work in San Antonio, Texas, but it became obvious from the start that we should not place our (340 Product Support) departmenrt near the Metro factory.

Every time we visited a Metro operator, we were regaled with an hour-long monologue of the problems the operator had with his aircraft. We did not want Metro's bad reputation to sully our aircraft."

 

Steve Wallace (SF340:n USA:n Product Support manager)  kirjassa "340, The Story"

 

(Sorry, oli ihan pakko, vaikka olen postannut saman lainauksen jo aikaisemmin kaksi kertaa.)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään