Timo Hyvönen

Ilmailuliiton hallituksen päätöksiä 13.2.

3 viestiä aiheessa

Timo, kiitos että postasit tämän linkin. Huomaan että hallituskollegoiden keskuudessa tällaista tekoa on pidetty positiivisena tekona, koska näin monet ihmiset, jotka eivät muutoin kävisi SIL sivuilla, käyvät siellä näin.

Toki kun itse annoin positiivista palautetta tästä kollegalle, minua nuhdeltiin Voimakkaalla Tahtotilalla. Voimakkaasti, Delhistä saakka. Nähtävästi tulipaloa sammutetaan taas kerran väärin tai ehkä asoita ei tehdä oikein.

Mielestäni kuitenkin tehdään oikeita asioita.

Avoimuus ja tiedottaminen ovat minulle tärkeitä arvoja ja asioita. Kuka voisi sitä pelätä?

Peter Tähtinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Timo, kiitos että postasit tämän linkin. Huomaan että hallituskollegoiden keskuudessa tällaista tekoa on pidetty positiivisena tekona, koska näin monet ihmiset, jotka eivät muutoin kävisi SIL sivuilla, käyvät siellä näin.

Toki kun itse annoin positiivista palautetta tästä kollegalle, minua nuhdeltiin Voimakkaalla Tahtotilalla. Voimakkaasti, Delhistä saakka. Nähtävästi tulipaloa sammutetaan taas kerran väärin tai ehkä asoita ei tehdä oikein.

Mielestäni kuitenkin tehdään oikeita asioita.

Avoimuus ja tiedottaminen ovat minulle tärkeitä arvoja ja asioita. Kuka voisi sitä pelätä?

Peter Tähtinen

Tuliko nyt siis sanomista siitä että on levitetty linkkiä jossa nuo päätökset onvai mistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään