Teemu Lokka

Pari räpsyä LCY:ltä 7.1.2013

13 viestiä aiheessa

Keli ei ollut paras mahdollinen spottailuun Cityn kentällä. Lämpötila oli siinä +5 astetta ja pieni tuulen vire oli koko ajan.

Tässä muutama räpsy päivältä.

BA A318 Odottamassa lähtöä JFK:lle

[ attachment removed / expired ]

AF (CityJet) Avro 146-RJ85 lähdössä Pariinsiin. En nyt muista kummalle kentälle meni.

BA:n Emppu 190

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmi vaan et sää oli mitä oli. Tosin seuraavat kaksi päivää olikin ihan jees. Arskaa ja +10 harmi että oli muuta puuhaa... Käväsin reisun vikana päivänä Heathrowlla siellä oli 27L käytössä laskuille. Joten Hatton Crossilta sai hyviä kuvia. harmikseni olin unohtanut kameran asetukset suljin prioriteetille 1/100 joten ne eivät sitten onnistuneet lainkaan :/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukava setti!

Jos tätä nyt voi millään sen erityisemmin kehua.  ??? Kolme kuvaa, joista olisin itse ainakin kaksi jättänyt pois, kaiteet hyppii silmille ja ovat kuvattavan koneen edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, eihän tää mikään "professional kuvaajat" foorumi ole. Ei varmaa olla laittamassa näitä kuvia "vuoden 2013 paras kuva" kilpailuun :). Ihan kivat kuvat. Tietysti olisi voinut olla enemmän, mutta nämäkin ihan kivoja :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmi vaan et sää oli mitä oli. Tosin seuraavat kaksi päivää olikin ihan jees. Arskaa ja +10 harmi että oli muuta puuhaa... Käväsin reisun vikana päivänä Heathrowlla siellä oli 27L käytössä laskuille. Joten Hatton Crossilta sai hyviä kuvia. harmikseni olin unohtanut kameran asetukset suljin prioriteetille 1/100 joten ne eivät sitten onnistuneet lainkaan :/

Kävipä harmillisesti ja varmasti potuttaa rankasti... No tuollaisia sattuu vauhdissa itsellekin muutamalle kuvalle joskus kun vaihtelee kuvausmoodeja, mutta kannattaa välillä edes vilkaista otoksia kameran näytöltä.

Kivasti kuvasi kertovat ainakin minulle kentän erityisluonteesta. Nuo koneethan nyt näyttävät tiiviissä otoksissa samanlaisilta, oli kenttä mikä tahansa...

-Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävipä harmillisesti ja varmasti potuttaa rankasti... No tuollaisia sattuu vauhdissa itsellekin muutamalle kuvalle joskus kun vaihtelee kuvausmoodeja, mutta kannattaa välillä edes vilkaista otoksia kameran näytöltä.

Kivasti kuvasi kertovat ainakin minulle kentän erityisluonteesta. Nuo koneethan nyt näyttävät tiiviissä otoksissa samanlaisilta, oli kenttä mikä tahansa...

-Jussi

Kiitos Jussi! LCY on aika tiivis kenttä. Kuvasin parkkipaikalta joka on terminaalin vieressä. Terminaalista tulee pitkä lasinen käytävä parkkipaikalle ja käytävän päässä on ehkä paras paikka spottailuun LCY:llä. Paikalla oli paikallien spotteri jonka kanssa vaihdoin kuulumisia, kyseli miten me selviämme lumesta ja jäästä totesin tyyliin "we have learned to manage". Seuraavalla Lontoon reissulla on pakko lenttää LCY:lle ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

@Teemu: Siiskö BA 318 JFK:lle, long-haul airliner? - Business express?

Jotain sellaista...

Flight: BA0001

Operated by: British Airways BA Limited

Departing from: City Airport (London)

Arriving at:         John F Kennedy (NY) (New York) Terminal 7

Number of stops: 1

Flying duration:  9hrs 30mins

Aircraft type:      Airbus A318 jet

S

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis välilaskulla, kuitenkin. Niin arvelinkin. Tiedätkö/tiedättekö, onko reittilento (scheduled) vaiko sattumanvarainen tilauskeikka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis välilaskulla, kuitenkin. Niin arvelinkin.

Niin.... välilasku Shannonissa, siellä LCY:n lyhyen kiitotien takia. JFK-LCY ilman pysähdyksiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla