Lauri Lähteenmäki

AirFinland konkurssissa

143 viestiä aiheessa

Piti muutaman kerran lukea että tajusi. Muutamalla koneella kymmenen vuotta niin on se aika paljon ja hyvin.

Ja en nyt tiedä oliko hyvä vai huono juttu ettei kertaakaan päässyt yhtiötä kokeilemaan.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh huh. :o Vaikka tätä on tavallaan jo pitkään odottanut, niin vaikea on uskoa todeksi. Sen verran läheinen tämä yhtiö on itselle ollut monien vuosien ajan. Oli ilo olla mukana yhtiön myötä- ja vastoinkäymisissä, mutta jälleen voidaan todeta, että ilmailualan ainoa pysyvä asia on muutos.

Olen todella harmissani kaikkien yhtiön työntekijöiden puolesta. Tiedän, että teitä on tällä palstallakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun lennot on peruttu, niin näkyy olevan peruttu. Siis 02.10 Malaga OF476 ja 14.35 Antalya OF532. Mikään ei liikahda ennenkuin löytyy joku muu, joka maksaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voihan piru vie sentään. Ei kovin kiva :(. Saas nähä mihin lentäjät joutuu... Perhe tuttu tuolla pitkään ollut jo kapteenina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh huh. :o Vaikka tätä on tavallaan jo pitkään odottanut, niin vaikea on uskoa todeksi. Sen verran läheinen tämä yhtiö on itselle ollut monien vuosien ajan. Oli ilo olla mukana yhtiön myötä- ja vastoinkäymisissä, mutta jälleen voidaan todeta, että ilmailualan ainoa pysyvä asia on muutos.

Olen todella harmissani kaikkien yhtiön työntekijöiden puolesta. Tiedän, että teitä on tällä palstallakin.

Kyllä, muutos on ainoa pysyvä asia. Tällaista tämä on, elämää. Taidanpa alkaa kirjoittelemaan hakemuksia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air Finland on useamman kerran minua liikuttanut Malagaan ja takaisin.  Aina ongelmitta.  Juuri tänään meinasin ostaa pari lippua 29/7 lennolle.  Täytyy nyt katsoa toisia vaihtoehtoja. 

Elämä on tällaista, itsekkin monen polven yrittäjänä nähnyt monia myrskyjä.  Mutta niinkauan kuin on elämää, on aina toivoa.  -Tsemppiä!   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilta-Sanomat: Air Finlandin matkustajien kotiinpääsystä ei vielä tietoa

Air Finlandin matkustajia on ainakin Kreikan Kreetalla ja Rodoksella, Turkin Antalyassa ja Espanjan Aurinkorannikolla. Yhtiön lento Helsingistä Malagaan peruttiin tänään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huono juttu ja ikävä uutinen.

Laittakaa kaverit cv mulle henk.koht osoitteeseen. Töitä löytyy kunnon tekijöille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli jotenkin arvattavissa kun koneet vähenee ja AFI hoitaa suomen keikat ja AFM huonolla katteella brittituristit etelään.

Valitettavaa, että näin kävi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matkustajien kotiinsaaminen ei varmaankaan ole ihan yksinkertaista. Osa on ostanut matkan suoraan Air Finlandilta ja osa on ilmeisesti eri matkatoimistojen asiakkaita. Todennäköisesti rahat paluuseen otetaan Air Finlandin vakuuksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jo se nyt myrkyn lykkäs. Tällä virmalla ollaan pari kertaa matkattu Kanarialle, eikä koskaan ole ollut moitteen sijaa missään. Voi surkeuksien surkeus... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli jotenkin arvattavissa kun koneet vähenee ja AFI hoitaa suomen keikat ja AFM huonola katteella brittituristit etelään.

Viimeisimmät havainnot koneista:

AFI: Tukholma-Arlanda

AFM: Manchester

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mainittakoon myös, että AFJ siirrettiin jussina Gatwickiin perinteisellä uuden/poistuvan koneen siirtolentonumerolla FIF752J. Skyliner Aviation tietää seuraavaa:

Boeing 757  N967FD  FedEx  seen regd at LGW 22jun12 prior delivery  ex OH-AFJ

Eli ei ole mahdoton ajatus että Julle ilmestyisi taas tulevaisuudessa Suomen maaperälle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pahoillani,toi oli niin nätti Livery! :(

Terveiset Tampereelta.

P.S.

Eikö te suomalaiset bongajat voisitte avata semmonen Air Finland valokuvaus Thread?

Teidän parhaimmat Valokuvat siitä kauniista Suomalainen lentoyhtyöt?

Mulle ja kai monelle tiällä forummissa olisi se tosi mielenkiintoinen....?

Olisi tosi kiva asia.Kiitos jo kerran etukäteen siitä!

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jollain on aika suuret kuvitelmat ja ihmeellinen käsitys konkurssista:

– Mielestäni on käsittämätöntä, että suomalainen yhtiö voi toimia näin. Olen Air Finlandin klubijäsen ja toivon, että yhtiö kantaa vastuun asiasta ja palvelee asiakkaitaan loppuun asti.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/06/1571832/aurinkorannikolla-jumissa-useita-suomalaisia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään