Kaleva Nummelin

SIO-haku 2011

146 viestiä aiheessa

Suomen Ilmailuopisto (SIO) järjestää seuraavan oppilashaun 28.8 - 16.9.2011.

http://www.suomenilmailuopisto.fi/fin/ajankohtaista.shtml

Kaikille hakijoille tasapuolisesti onnea yritykseen!

P.s. SIO:n sivuilla "Oppilashaku" -kohdassa ei ole vielä tuosta uudesta hausta mainintaa, mutta "Ajankohtaista" -kohdassa ja etusivulta uutinen löytyy. Mallikaavakkeet "Oppilashaku" -kohdassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohta se haku alkaa, johan tässä on melkein kaksi vuotta odotettukin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mutta kun Akin lapussa ei ollut mitään merkattuna. Olisiko se sitten normaalista rajatapauksesta poikkeava?  :D

Noihin pitäisi tosiaan rengastaa N-normaali, R-Rajatapaus, P-poikkeava löydös. Mutta jos ei mitään poikkeavaa ole löydetty, ja lapun lopussa on ruksittuna kohta "Soveltuu tehtävään" tjsp, niin ei noilla niin suurta väliä ole. Näin ainakin ns. normaalissa T-todistuksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oho, Arttu on palannut. Tervetuloa.

Joo, oho täältäkin; kuitenkin positiivinen sellainen! Kaivattu lisä foorumille vaikka aina ei yhteistä säveltä löytynytkään;) Tervetuloa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Onko täältä moni aikeissa lyödä paperit sisään? Allekirjoittanut menossa piakkoin lääkärintarkastukseen.

//AT

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitus olis pistää paperit myöskin sisään.

Tuntuu hölmöltä mennä taas lääkäriin, kun medikaali on vielä voimassa (vaativat kuitenkin alle 2v vanhat paperit ilmailuopistossa) ja intissä on alle 2v sitten otettu suunilleen kaikki mahdolliset testit, mutta kun eivät suostuneet niitä antamaan mukaan (vai oonko mä onnistunut hukkaamaan ne paperit johonkin?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paperit laitettu menemään, mutta suuret on mahdollisuudet ettei kutsua testeihin tule kun ei lukio aikoina ollut motivaatiota niin jäi käteen vaan 7,5 keskiarvo.

Ainut toivo lienee että saa keskeneräisistä inssin opinnoista lisäpisteitä, niissä on sentään keskiarvo 4,3 (max. 5.0).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aihe kyllä kiinnostaa, vaikken itse vielä tähän hakuun pääsekään, kun ei ole vielä valkolakkia... Noh, ehkä mun paikka on sitten seuraavien joukossa. Ainakin toivon niin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1048 hakemusta joista 506 + minä jatkoon.  :thmbup:

Jonkinverran vähemmän kuin edellisinä vuosina? Itsekin ensimmäistä kertaa hakemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1048 hakemusta joista 506 + minä jatkoon.  :thmbup:

Jonkinverran vähemmän kuin edellisinä vuosina? Itsekin ensimmäistä kertaa hakemassa.

Oho, pikkaisen on hakijamäärä laskenut vuodesta 2009 jolloin hakijoita oli 1458. Onkohan tämän hetken heikot työllisyysnäkymät tiputtaneet hakijoita noinkin paljon pois? Esim. veturinkuljettajaksi Helsinkiin haki syyskuussa päättyneessä haussa 1066 kaveria, kun viime vuonna luku oli 604. Rautateiden suosioon taas vaikuttanee se, että töitä on jokaiselle valmistuneelle ja työpaikka on suht vakaa talouden myllerryksistä huolimatta.

Mutta eikun onnea kaikille jatkoon päässeille. Laittakaa ihmeessä kommentteja tulemaan sitä mukaa, kun hakuprosessi edistyy. Omat hakupaperit, kun jäivät työpöydälle odottamaan parempia aikoja. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tullut vielö tietoa miten kävi jatko paikan suhteen? 8)

Eikös sen pitänyt aikaisintaan 8. päivä tulla, onko kirjeitä tipahdellut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään