Tuukka Pajuniemi

Pick-Nick 2011 (24 kuvaa)

3 viestiä aiheessa

Terve vaan kaikille ja hyvää sunnuntaita! :) Tänään on elokuun ensimmäinen sunnuntai ja on siis aika jokavuotisen Pick-Nickin! Kävin mestoilla tänään ja olen joka vuosi pikkupojasta pitäen käynyt siellä. Tässä hieman tietoa tapahtumasta - teksti lainattu Wikipediasta :

"Pick-Nick on Forssassa järjestettävä jokavuotinen harrasteajoneuvotapahtuma. Tapahtumasta on kehittynyt pohjoismaiden suurin yksipäiväinen harrasteajoneuvotapahtuma ja siihen osallistuu vuosittain noin 2 500 harrasteautoa ja noin 30 000 kävijää. Pick-Nick on järjestetty joka vuosi vuodesta 1983 lähtien. Pick-Nickissä autoja myös arvostellaan. Arvostelussa autot ja moottoripyörät pisteytetään asteikolla 1-10. Arvosteltavia kohteita on viisi: sisusta, maalaus, alusta, moottori ja kokonaisuus. Tuomareita on viisi, joista yksi toimii päätuomarina. Päätuomari arvostelee auton/moottoripyörän kokonaisuuden ja jos tulee sellainen tilanne, että arvostelussa tulee samat pisteet kahdelle tai useammalle ajoneuvolle, niin kokonaisuuden pistemäärä ratkaisee sijoituksen. Jos kokonaispisteet ovat myös tasan, sen jälkeen tuomaristo ratkaisee paremmuuden".

Täällä vapaan keskustelun osiossa on autokuville oma juttunsa, mutta päätin nyt laittaa näitä kuvia tapahtumasta omaan ketjuun. Onko ketään muita käynyt paikanpäällä koskaan, tai onko kukaan koskaan kuullutkaan tälläisestä tapahtumasta? Tuttu juttu mulle ja joka vuosi jää yhtä hyvä maku päivästä! Jos joku sattui tänään paikanpäällä olemaan hyvällä tuurilla, niin laittakoot kuvia mun kuvien jatkoksi. Tässä samalla pahoittelen vielä kuvien pientä kokoa, mutta minulla tuli pakkauksen kanssa pieniä onglemia.. En saanut pakattua niitä mitenkään järkevästi - 800px kokoisina joidenkin väripommikuvien koko oli 500-600 kilotavua eli aivan liikaa! Mutta nyt itse kuviin..

Autoa pukkaa auton perään ja moottoripyörää moottoripyörän perään useampaa tuntia.. :)

[ attachment removed / expired ]

Melkonen mylly... ;D

Viis jenkkiraudoista, mä haluan tän! :thmbup:

Piknikillä Pick-Nickissä.. :D

Tähän mä ihastuin totaalisesti! On se uus Camaro niin upee.. 8)

Lukekaa, kysykää ja kommentoikaa. :) Kiitokset minun puolestani!

- Tuukka -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuttu tapahtuma ;), aina olen kiertänyt (helevetin kaukaa ;D tai joskus lähempää mennyt ohi) tai ollut muualla , kun ei noi hetekan koslat :thmbdn: ja "mopot" :thmbdn: kiinnosta pätkääkään. Mutku tossa naapurikylässä pidetään niin jotain juttuu niistä näkee lähes väkisin kun lehtiä selaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään