Heikki Sten

Oslon keskustassa voimakas räjähdys ja nuoria ammuttu.

215 viestiä aiheessa

Hesari:Norjan radion mukaan ainakin kaksi ihmistä on kuollut Oslon tuhoisassa räjähdyksessä. Norjan poliisi on vahvistanut, että räjähdyksen syynä on pommi. Kymmeniä loukkaantuneita on viety sairaalaan.

Minä: Muslimiterroristit lienee jälleen kerran syyllisiä. Ei ollutkaan näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hesari:Norjan radion mukaan ainakin kaksi ihmistä on kuollut Oslon tuhoisassa räjähdyksessä. Norjan poliisi on vahvistanut, että räjähdyksen syynä on pommi. Kymmeniä loukkaantuneita on viety sairaalaan.

Minä: Muslimiterroristit lienee jälleen kerran syyllisiä.

Eikös siellä ollut, jokin valepoliisi ammuskellut jossain leirillä?

Iltalehti kertoo: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011072214099745_ul.shtml

Tälläista tänään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Utöyan saarella tapahtuneessa ampumistapauksessa on Norjan NRK television mukaan 9 kuollut. Tämä klo 22 täkäläistä aikaa

siis 23 teidän aikaanne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikea näin alkuun kuvitella että ei olisi yhteyksiä ääri-isilamisteihin.

Varmasti on saanut apuja suunnittelujen toteuttamisesta ja räjähteistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ääri-islamistit ovat näköjään kovin tehokkaasti onnistuneet traumatisoimaan länsimaisen yhteiskunnan: aina kun poksahtaa kyseessä on "varmasti" jokin karvakäsi-islamisti. Keskustelupalstoja eilen ja tänään lueskelleena selvää on ainakin se, että tynnyrissä kasvaneelle suomalaiselle (pätee varmasti myös muihin länsimaalaisiin) on vielä Gertdtien, Auvisten yms. jälkeen täysin mahdotonta käsittää, että myös oman maan kansalaisella saattaa napsahtaa ja tulos on sitten eilen nähdyn kaltainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harvemmin äärioikeistolaiset veljeilee ääri-islamistien kanssa - se vielä puuttuisi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ääri-islamistit ovat näköjään kovin tehokkaasti onnistuneet traumatisoimaan länsimaisen yhteiskunnan: aina kun poksahtaa kyseessä on "varmasti" jokin karvakäsi-islamisti. Keskustelupalstoja eilen ja tänään lueskelleena selvää on ainakin se, että tynnyrissä kasvaneelle suomalaiselle (pätee varmasti myös muihin länsimaalaisiin) on vielä Gertdtien, Auvisten yms. jälkeen täysin mahdotonta käsittää, että myös oman maan kansalaisella saattaa napsahtaa ja tulos on sitten eilen nähdyn kaltainen.

Onhan se selvä juttu että karvakäsi Islamistit ovat maineensa aivan itse hankkineet.  Norjan väkivaltaan syylliset kyllä löytyvät kunhan muutamia päiviä mennään eteenpäin. Minäkin tynnyrilapsi suoraan sanoen en siedä muslimeita ja myös syystä pelkään heitä. Hirveätä touhua jokatapauksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin tynnyrilapsi suoraan sanoen en siedä muslimeita ja myös syystä pelkään heitä. Hirveätä touhua jokatapauksessa.

Kuinka monta muslimia tunnet henkilökohtaisesti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka monta muslimia tunnet henkilökohtaisesti?

En yhtään enkä kaipaakaan. -Entä sinä? Sinänsä tästä ei ole kyse. Kyse on siitä että ovat itse maineensa hankkineet. Kyse on myös siitä että lentokenttien turvatarkastusten nöyryyttävä vöitten riisuminen ja kenkien tarkastus on niiden syytä. Muista New York 9/11 ym. Lista on pitkä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En yhtään enkä kaipaakaan. -Entä sinä? Sinänsä tästä ei ole kyse. Kyse on siitä että ovat itse maineensa hankkineet. Kyse on myös siitä että lentokenttien turvatarkastusten nöyryyttävä vöitten riisuminen ja kenkien tarkastus on niiden syytä. Muista New York 9/11 ym. Lista on pitkä.

Mistä olet saanut käsityksen että kaikki maailman muslimit seisovat terroritekojen takana jotka teki ääriaines?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En yhtään enkä kaipaakaan. -Entä sinä?

Juuri näin arvelinkin. On kuitenkin aivan käsittämättömän junttia leimata koko uskonto muutaman höyrypääfundamentalistin vuoksi. En oleta, että ymmärrät mutta yritä edes. Ja juu, tunnen monta maltillista muslimia; fiksuja, koulutettuja tyyppejä jotka tuomitsevat ääri-islamin kuin kunnon valkoinen länsimaalainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä taas en kaipaa kristittyjä. Noitavainot ja ristiretket lienee tarpeeksi leimaamaan kaikki kristityt intohimoisiksi massamurhaajiksi. (puhumattakaan lasten hyväksikäytöstä)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä taas en kaipaa kristittyjä. Noitavainot ja ristiretket lienee tarpeeksi leimaamaan kaikki kristityt intohimoisiksi massamurhaajiksi.

Hah, ::) No niin, tämä Norjan kaaos ei kai nyt mennytkään muslimien syyksi. Voi olla että kyseessä olikin intohimoinen kristitty. Silti kaikilla Euroopan lentoasemilla pelätään kaikkien muslimien terroritekoja nimenomaan. Tästä keskustelusta selvisi se miten ainakin minulla tunteet nousivat pinnalle. Nyt menen silittämään paitoja mutta kurkkaan tänne palstalle silloin tällöin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah, ::) No niin, tämä Norjan kaaos ei kai nyt mennytkään muslimien syyksi. Voi olla että kyseessä olikin intohimoinen kristitty. Silti kaikilla Euroopan lentoasemilla pelätään kaikkien muslimien terroritekoja nimenomaan. Tästä keskustelusta selvisi se miten ainakin minulla tunteet nousivat pinnalle. Nyt menen silittämään paitoja mutta kurkkaan tänne palstalle silloin tällöin.

Kannattaisi ehkä kurkata vähän muuallekin, voisi maailmankuvakin siitä avartua eikä pitäisi pelätä niin paljon.  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaisi ehkä kurkata vähän muuallekin, voisi maailmankuvakin siitä avartua eikä pitäisi pelätä niin paljon.  >:(

En halua ainakaan Iraniin tai Irakiin. Thaimaassa olen käynyt ja siellä etelä Thaimaassa nimenomaan muslimi terroristit riehuvat. Sano lentokenttien turvatarkastuksista vastaavillekin ettei pitäisi pelätä. En usko että tarkastukset sillä loppuisi. En ole ainoa joka pelkää niitä.

Lainaus Helsingin Sanomien nettisivulta:

Islamistiryhmä Ansar al-Jihad al-Alari ei olekaan ottanut Norjan iskuja nimiinsä. Tunnettu, Suomeakin useaan otteeseen uhkaillut islamistibloggaaja Abu Suleiman on vetänyt takaisin väitteen, jonka hän oli esittänyt islamistisella keskustelusivustolla aiemmin illalla, kertoo amerikkalainen terrorismin tutkija Will McCants

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään