Harri Heikkilä

WHO: Sairaalaan meneminen on lentämistä vaarallisempaa

6 viestiä aiheessa

Olen jo hakannut päätäni seinään 8 kuukautta näistä asiosta joten kiinnostus samaan jauhamiseen täällä on nolla.

Paskajuttu, joskus vaan menee näin, toivottavasti asiat nyt hoituvat. Ihmettelinkin miksi kirjoittelusi sävy on muuttunut viime aikoina kovin negatiiviseksi, mutta nythän tämä selvisi. Voimia vaan sinne sairaalabyrokratian rattaisiin. Toivottavasti en ole ärsyttänyt Sinua liikaa trolliprovoillani, vai miksi kundit nyt niitä tuolla yhdessä ketjussa nimittivätkään?

topi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet tasan tarkkaan oikeassa. En tiedä tilanteestasi yhtikäs mitään, mistäpä tietäisin. Teit itse valinnan sen julkituomisesta tänne.  Asialliseen, tiukkasävyiseenkin kritiikkiin tuskin kellään olisi mussuttamista mutta mouhuava kymmeniin henkilöihin kohdistuva perustelematon parjaus kummastuttaa. Lääkäri-pappi-opettaja immuunikritiikki-hömpänpömppiä sinun on aivan turha heitellä, siinä pata soimaa rankasti kattilaa. Siellä on tavallisia ihmisiä tekemässä tavallista duunia, tavallisessa ammatissa, hyvine ja pahoine päivineen. Aivan niin kuin sinäkin.

Olet myös oikeassa siinä, että tämä ei todellakaan ole oikea paikka asian vatvomiselle. Harva asia kuormittaa henkisesti yhtä paljon kuin omaisen, etenkin lapsen sairaus. Tilanteessasi mikä tahansa muu kuin empatia ja komppaus on päänaukomista. Myös minun puolestani pärjäilemiset, etenkin pikkupotilaallenne.

Tavalla millä se asia tuli esille ei edes teillä lääkäreillä olisi pitänyt olla mitään sanottavaa asiaan. Kiitos, kumarran ja poistun.

Topille... En ottanut. Täällä on paljon asiallisia ihmisiä joiden kanssa on ilo kiistellä asioista.

Olen poistanut alkuperäisen viestini ettei vain lääkäreillä mene herne nenään enempää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulin tähän ketjuun ilmeisesti kesken, koska en noista edellisistä kommenteista päässyt oikein jyvälle. Jotain oli kai poistettukin. No, ei se mithän.

Otsikko on kuitenkin mielestäni hiukan - sanoisinko, vähintäänkin - ontuva. Mitä tahansa elämän osa-aluetta voidaan verrata toiseen samalla suhteutuksella. Suuntaan tai toiseen. Lehtien hömppää. Ketä se palvelee?

Miten olisi otsikko (tai ihan jopa tutkimus) aiheesta kumpi on vaarallisempaa: sairaalaan meneminen vai laskuvarjohyppy ilman varjoa. Yhtä absurdi vertaus...  ;D

Minä menen sairaalaan monta kertaa päivässä läpi vuoden enkä ole sitä havainnut sen vaarallisemaksi kuin polkupyörällä ympyräajoa kotipihalla. Kypärä päässä. Aargh.  ;) 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään