Markus Mäkelä

Gtx470/80 simukäytössä

4 viestiä aiheessa

Onkos kellään jo kokemusta miten uudet Nvidiat

pelittävät? Erityisesti kiinnostaa, miten kolmen näytön

Matrox 3head2go toimii.

Useampaa näyttöä jos tarvitset yhtäaikaiseen käyttöön, niin HD5000 sarjalaisia suosittelen, Eyefinity ominaisuudella saa 6 näyttöä yhtäaikaisesti käyttöön. Nvidialla ei muistaakseen vastaavaa ominaisuutta ole ainakaan pelikäyttöön, en tiedä on Quadroissa sellaista tai Teslassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli HD5870 ja alkoi varsinainen slideshow. Nyk. vanha 9800GX2 toimii

paljon paremmin. Kortti oli ok ja pelitti mullakin yhden näytön kanssa.

Syy ei voi olla muu, kuin Matrox moduuli. Kaikkea kokeilin, paitsi päällään seisomista, mutta ei. Varmasti ongelma oli myös Atin ajurit suhteessa Matroxiin. Purnasin tästä jokin aikaa sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli HD5870 ja alkoi varsinainen slideshow. Nyk. vanha 9800GX2 toimii

paljon paremmin. Kortti oli ok ja pelitti mullakin yhden näytön kanssa.

Syy ei voi olla muu, kuin Matrox moduuli. Kaikkea kokeilin, paitsi päällään seisomista, mutta ei. Varmasti ongelma oli myös Atin ajurit suhteessa Matroxiin. Purnasin tästä jokin aikaa sitten.

Juu, itse en osaa tuohon ongelmaan sanoa mitn, kun en omista matroxia ja en ole useampaa näyttöä tarvinnut. Kyllä edelliseen korttiin verrattuna HD5870 jauhaa hyvin esim FSX:ää.

Edellinen oli Nvidian GF GTX295 ja on nykyinen sitä nopeampi :)

Sen verran voin sanoa, että ainakaan GTX295 kanssa ei suurta eroa ollut tehoissa jos simukäytössä vertailin, mulla oli GTX 260 malli ja GTX295, joiden ero FSX oli huomaamaton, eli oli se tehokas versio tai ei, eroa ei juuri näkynyt. Prossusta pitää löytyä riittävästi löylyä että eroa alkaa huomaamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään